eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska Pierwsze › Dostawa używanego ciągnika rolniczego w ramach leasingu operacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego ciągnika rolniczego w ramach leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Karczmiskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061390692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 10 A

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (81) 828-70-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkkarczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkkarczmiska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego ciągnika rolniczego w ramach leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-688426f6-f594-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgk-karczmiskach.zetopzp.pl/#/offer/d474db49-a029-4947-84b1-220c33cc2637

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem:
https://zgk-karczmiskach.zetopzp.pl/#/offer/d474db49-a029-4947-84b1-220c33cc2637

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.6. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
11.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (
załącznik nr 2 do Rozporządzenia).
11.8. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.
11.9. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu
UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
11.11. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mariusz Bigos, tel. +48 (81) 828-70-71, email: zgkkarczmiska@gmail.com
13.1. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
13.2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Dostawa używanego ciągnika rolniczego w ramach leasingu operacyjnego prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego ciągnika rolniczego
w ramach leasingu operacyjnego”
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę używanego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w pkt 4.3. SWZ. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 50 km.
2) Dostarczenie opisu technicznego ciągnika (w języku polskim),
3) Dostarczenie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,
4) Dostarczenie dokumentów potwierdzających historię serwisową pojazdu,
5) Dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego
przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do
rejestracji pojazdu, a także potwierdzających posiadanie aktualnego badania technicznego, wykonaniego nie wcześniej niż 30 dni przed datą odbioru.
6) Przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi ciągnika wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi wraz z przekazaniem pojaz-du).
4.3. Opis wymagań dla dostarczanego ciągnika:
1. Rok produkcji: min. 2005
2. Moc: min. 125 max. 140 KM
3. Wyposażony w przedni oraz tylny TUZ
4. Napęd 4x4
5. Układ hamulcowy do przyczep hydrauliczny i pneumatyczny
6. Amortyzowana przednia oś
7. 4 nowe opony (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.)
Opony tylne w rozmiarze 580/70 R38,
Opony przednie w rozmiarze 480/70 R28,
8. Silnik 6 cylindrowy o poj. od 6000cm3 do 7000cm3
9. Amortyzowana kabina
10. Klimatyzacja
11. Pneumatyczne siedzenie kierowcy
12. Fotelik boczny
13. Komplet zaczepów
14. Przebieg: max. 9.800 MTH
15. Zakres prędkości: min. w zakresie 1 – 50 km/h, z zastrzeżeniem, że prędkość 50 km/h jest prędkością maksymalną.
16. Zmiana kierunku jazdy – elektrohydrauliczne
17. Załączanie przedniego mostu – elektrohydrauliczne
18. Udźwig tylnego TUZa min. 3500 kg
19. Udźwig przedniego TUZa min. 1500 kg
20. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
21. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
22. Błotniki tylne ze sterowaniem dla podnośnika tylnego - EHR

4.4. Warunki leasingu
1) Leasing operacyjny:
-przedmiot leasingu, jest przez cały okres leasingu własnością wykonawcy, a po zakończeniu leasingu i zapłacie wszystkich rat leasingowych i kosztów wykupu, przedmiot leasingi przechodzi na własność Zamawiającego;
-odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje wykonawca.
2) Okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy.
3) Raty leasingowe:
-35 równych rat leasingowych, płatnych raz w miesiącu, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy;
-Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu – wskaźniku WIBOR1M.
-Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze zmianą stopy procentowej WIBOR 1M.
-Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
-Wysokość raty wyrażona w PLN.
4) wpłata wstępna: 15% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w ciągu 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
5) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) wynosi 15% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych. Opłata za wykup zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej na podstawie otrzymanej faktury VAT, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu.
6) Koszty ubezpieczenia ponosi Zamawiający i nie stanowią przedmiotu leasingu.
7) Istotne postanowienia umowy leasingu określa Rozdział 21 SWZ.
4.5. Odbiór przedmiotu umowy
1) Potwierdzeniem realizacji dostawy pojazdu będzie protokół odbioru techniczno-jakościowego podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
2) W przypadku, gdy przy odbiorze techniczno-jakościowym zostanie stwierdzona wada dostarczonego pojazdu albo jego niezgodność z umową w szczególności z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia:
1) jeżeli wady/niezgodności są nieistotne (tj. nie powodują niezgodności z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i nie uniemożliwiają korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem) - Zamawiający podpisze protokół z zastrzeżeniami wskazującymi i szczegółowo uzasadniającymi owe niezgodności, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni) usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności;
2) jeżeli wady/niezgodności te są istotne tj. powodują niezgodność z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia lub uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający odmówi podpisania protokołu, zgłaszając Wykonawcy zastrzeżenia, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności i dostawy przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z Umowa i złożoną ofertą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty
w SWZ i załącznikach).
Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wskazać w Formularzu ofertowym
producenta oraz model i wersję (jeżeli pojazd występuje w różnych wersjach).
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże producenta lub modelu lub wersji (jeżeli pojazd występuje w różnych wersjach) oferowanego pojazdu, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
2) Wypełniony formularz techniczny - Załącznik nr 1 do SWZ
(Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności produktu z wymogami Zamawiającego.) W przypadku, gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza zmianę realizacji przedmiotu umowy
w przypadkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa Rozdział 21 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zgk-karczmiskach.zetopzp.pl/#/offer/d474db49-a029-4947-84b1-220c33cc2637

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).

2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni od daty podpisania umowy.

3. Umowa leasingu zawarta zostanie na okres nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia dostarczenia przedmiotu umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.