eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kubeckiego 1 i budynku przy ul. Kubeckiego 2 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kubeckiego 1 i budynku przy ul. Kubeckiego 2 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kubeckiego 1 i budynku przy ul. Kubeckiego 2 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f346283d-15e8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul Kubeckiego 1 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont

1.1.23 Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul Kubeckiego 2 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180562/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.93.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6759997,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Robót na:
zadaniu inwestycyjnym nr 1 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kubeckiego 1
w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont”, oraz
zadaniu inwestycyjnym nr 2 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kubeckiego 2
w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont”
zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Dokumentacją projektową, STWiORB, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Ofertą Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących Robót:
dla zadania inwestycyjnego nr 1:
a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe,
b) roboty demontażowe,
c) wykonanie iniekcji krystalicznej,
d) roboty murarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) remont stropów,
g) roboty wykończeniowe i malarskie,
h) wykonanie wymiany konstrukcji schodów,
i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
j) montaż okien połaciowych,
k) wykonanie kominów oraz wentylacji grawitacyjnej,
l) remont dachu i orynnowania,
ł) remont uszkodzeń elewacji,
m) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
n) wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu,
o) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury i grzejników,
p) wykonanie instalacji solarnej,
q) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z montażem armatury,
r) wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z montażem armatury,
s) wykonanie wentylacji,
t) wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej,
u) wykonanie instalacji elektrycznej,
v) wykonanie instalacji teletechnicznej,
w) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
x) wykonanie ogrodzenia i zagospodarowanie terenu przyległego,
y) wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej,

dla zadania inwestycyjnego nr 2:
a) zasypanie piwnic,
b) wykonanie iniekcji grawitacyjnej,
c) likwidacja studzienek okiennych,
d) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
e) odtworzenie nawierzchni chodnika,
f) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe,
g) roboty demontażowe,
h) roboty murarskie i tynkarskie,
i) wymiana stropów,
j) roboty wykończeniowe i malarskie,
k) wykonanie napraw schodów,
l) wykonanie kominów oraz wentylacji grawitacyjnej,
ł) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
m) montaż okien połaciowych,
n) remont elementów dachu,
o) naprawa gzymsu i remont elewacji,
p) wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu,
q) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury i grzejników,
r) montaż kotłowni,
s) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z montażem armatury,
t) wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z montażem armatury,
u) wykonanie wentylacji,
v) wykonanie instalacji gazowej,
w) wykonanie instalacji solarnej,
x) wykonanie instalacji elektrycznej,
y) wykonanie instalacji teletechnicznej,
z) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
ż) wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej,

3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) umowa,
2) specyfikacja warunków zamówienia,
3) dokumentacja projektowa opracowana przez Przedsiębiorstwo „INWESTBUD” sp. z o.o. z siedzibą:
ul. Jaworowa 15, 58-306 Wałbrzych,
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) przedmiar robót w formie formularza wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7146061,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7691265,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7146061,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TWS GB Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe MBM Wieńczysław Smukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861659354

7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część: instalacje sanitarne wykona podwykonawca: PAULAN Andrzej Kwiatkowski i/lub SYNERGIS
Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
część: instalacje elektryczne wykona podwykonawca: RED MEN CONSULTING Marcin Rudziński i/lub ELEKTIN Michał Charłukowicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7146265,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.