Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238521/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku remizy OSP w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku remizy OSP w Lisewie Malborskim w gminie Lichnowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab4f530-fc2e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041629/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku remizy OSP w Lisewie Malborskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238521/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380903,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku remizy strażackiej w Lisewie Malborskim obejmuje swym zakresem:a) rozbudowę i nadbudowę (powiększenie części garażowej oraz składowej w celu utworzenia dwóch garaży),
b) przebudowę (przebudowa wnętrza części istniejącej – utworzenie części socjalnej) budynku remizy strażackiej,
c) roboty zewnętrzne elewacyjne w budynku istniejącej remizy,
d) roboty zewnętrzne dachowe w istniejącym budynku,
e) przełożenie istniejącej nawierzchni (placu i dojazdu do budynku remizy) z płytek betonowych sześciokątnych tzw. trylinka z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów (przyjmuje się około 25% wymiany trylinki).
Wykonawca zobowiązany jest przygotować obiekt z niezbędnymi dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego.
Wykonawca (kierownik budowy) będzie miał obowiązek uczestniczyć w kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dopuszczającego obiekt do użytkowania.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia pomiarów geodezyjnych powykonawczych w ilości 3 egzemplarzy na 5 dni przed terminem odbioru całkowitego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 343003,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp:a) wykonanie dokumentacji projektowej na instalację fotowoltaiczną z uwzględnieniem specyfikacji jej konstrukcji oraz przyłącza dla nieruchomości,
b) montaż urządzeń i instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 6 kWp, max. 6,5 kWp wykorzystanej do częściowego pokrycia zapotrzebowania na energię elektryczną w obiekcie użyteczności publicznej i jej uruchomienie,
c) budowa infrastruktury niezbędnej do przyłączenia urządzeń do źródła sieci,
d) przebudowa lub rozbudowa dystrybucyjnej sieci elektroenergetycznej wyłącznie celem przyłączenia do niej źródeł produkujących energie z OZE.
e) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń w języku polskim,
f) przeprowadzenie szkolenia (wskazanego pracownika Urzędu Gminy Lichnowy) obsługi zamontowanych urządzeń oraz dostarczenie podpisanego oświadczenia o dokonaniu takiego szkolenia,
g) złożenie w imieniu Urzędu Gminy Lichnowy wniosku do ENERGA OPERATOR SA o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia źródeł wytwórczych (o wydanie warunków technicznych na montaż instalacji) wraz z niezbędnymi załącznikami oraz monitorowanie przebiegu realizacji zlecenia aż do momentu podpisania umowy zarządcy budynku z ENERGA OPERATOR SA.,
Urządzenia wchodzące w skład instalacji powinny:
a) być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2021,
b) posiadać gwarancję na panele fotowoltaiczne udzielane przez producenta paneli obejmujące wszystkie wady i błędy produkcyjne na minimum 12 lat
c) posiadać gwarancję na sprawność na minimum 25 lat,
d) posiadać gwarancję na falownik udzielaną przez producenta na minimum 5 lat,
e) posiadać gwarancję na wykonanie usługi montażu przez instalatora systemu fotowoltaicznego, obejmującą wszystkie usterki robocze na minimum 10 lat.
f) posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
a) opis techniczny,
b) część graficzną,
c) kosztorys inwestorski,
d) opisy i rysunki niezbędne do realizacji robót, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) symulację pracy instalacji odnawialnych źródeł energii,
f) wszelkie niezbędne pozwolenia na realizacje zadania.
Dokumentację techniczną należy wykonać w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i 1 egzemplarzu w formie elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 37900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795294,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795294,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI LICHNOWY
więcej: przetargi LICHNOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.