eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 6832 101, 102

1.5.8.) Numer faksu: 12 6832 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c677039c-4873-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.oke.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1. Elektronicznie na adres e-mail: stanislaw.mistal@oke.krakow.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://oke-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8-16 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie...
Szczegóły opisano w SWZ postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły opisano w SIWZ postępowania ....
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pn. Platforma zakupowa OKE w Krakowie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
7.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.4. Włączona obsługa JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
10.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem pozyskanych w toku prowadzonego postępowania danych osobowych Wykonawcy jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, adres: os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, NIP 677-210-86-05, Regon 351621397, telefon: 12 68 32 101, email: oke@oke.krakow.pl;
oraz właściciel Platformy Zakupowej, na której OKE w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://oke-krakow.ezamawiajacy.pl tj. spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez OKE można kontaktować się
z inspektorem ochrony danych Zamawiającego pod adresem e-mail: iod@oke.krakow.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.260.02.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa, montaż i uruchomienie wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco-drukującego (druk jednobarwny) do wysokonakładowego druku cyfrowego wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego w ramach ceny za przedmiot zamówienia - szt. 1

Część II. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług serwisowych i obsługi technicznej urządzenia, za zapłatą w okresach miesięcznych za wykonywanie usługi w kwotach wynikających z liczby wykonanych wydruków do dnia 31.12.2022 r. z możliwością kontynuacji w kolejnych latach.
Urządzenie przeznaczone będzie do druku dokumentów wydawanych przez OKE w Krakowie w liczbie ok. 750 tys. wydruków rocznie w pięciu akcjach drukowania w ciągu roku z koniecznością wykonania w okresie miesiąca do 250 tys. wydruków i wymaganą wydajnością na poziomie 170 tys. wydruków na różnych rodzajach papieru w czasie 4 dni roboczych pracy po 11 godz.
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług realizowanych na podstawie odrębnego kontraktu serwisu wsparcia technicznego obejmującego serwis i eksploatację sprzętu w okresie do końca 2022 r., przy wykorzystaniu zdalnego nadzorowania akcji druku dokumentów egzaminacyjnych (corocznie od miesiąca maja do sierpnia) z obowiązkiem niezwłocznego podejmowania interwencji na sygnalizowane problemy w eksploatacji urządzenia w tym dostarczania tonerów nowych i odbierania tonerów zużytych.
Zamawiający może zaakceptować wzór takiego kontraktu używany przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę urządzenia pod warunkiem uwzględnienia w nim opisanych niżej zasad:
1. Wykonawca za stałą ustaloną cenę 1 kopii/wydruku dla dowolnej liczby wykonanych kopii przejmuje opiekę serwisową nad urządzeniem Zamawiającego. Cena ta obejmuje dostawy wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru i zszywek), odbiór tonerów zużytych, części zamienne, dojazdy serwisantów na okresowe przeglądy itp.
2. Kontrakt obsługi technicznej zagwarantuje przyjazd serwisu w czasie 24 godz. w trybie zwykłym oraz 2 godz. w okresie wzmożonego wydruku masowego terminowych dokumentów.
3. Z tytułu realizacji kontraktu na serwis i obsługę techniczną faktury będą wystawiane za okresy miesięczne z terminem płatności 21 dni od dnia wystawienia faktury.
4. Przed każdym okresem druku masowego serwis Wykonawcy zobowiązany będzie przeprowadzić przegląd i konserwację urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 214 u. 8 Pzp w zakresie obejmującym zwiększenie funkcjonalności urządzenia przez zainstalowanie dodatkowych modułów rozszerzających możliwości techniczne urządzenia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty z najniższą ceną za urządzenie i najniższą ceną za 1 stronę wydruku, oraz spełniające najwięcej wymagań minimalnych, z największą prędkością druku i największą łączną pojemnością kaset, co ustalono na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę zał. nr 2 do SWZ - Formularza cenowego, otrzymają maksymalną liczbę punktów.
Pozostałym ofertom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punktowe kryterium spełnienia wymagań minimalnych urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punktowe kryterium prędkości druku w simpleksie na standardowych arkuszach A4

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punktowe kryterium pojemności kaset - łączna pojemność kaset na papier

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1.1. złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie – Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w SWZ,
1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.108 ust. 1 Pzp – Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach tam określonych jeżeli udowodnią, że spełniają przesłanki wymienione w art. 110 ust.2 Pzp.
1.6. oraz w szczególności :
a) na wezwanie Zamawiającego, ich upoważniony przedstawiciel stawi się w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w kontrakcie obsługi technicznej dla rozwiązania ewentualnych problemów związanych z eksploatacją urządzenia.
b) posiadają możliwość dotrzymania terminu wykonania zamówienia na zasadach określonych w pkt. VI SWZ,
c) wyrażą gotowość do zawarcia dodatkowej umowy/kontraktu obsługi technicznej obejmującej serwis i eksploatację sprzętu, przy wykorzystaniu zdalnego nadzorowania akcji druku dokumentów egzaminacyjnych (corocznie od miesiąca maja do sierpnia)
z obowiązkiem niezwłocznego podjęcia interwencji na sygnalizowane problemy
w eksploatacji urządzenia,
d) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na urządzenie,
a także, dostarczą wraz z ofertą, określone w punkcie XV SWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia tych warunków.
Na okoliczność niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawcy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia wg załącznika nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wg załącznika do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie wg załącznika do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy, Formularz cenowy, oświadczenie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć na Platformie pod adresem: https://oke-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.