eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Rozbudowa drogi gminnej Nr 101871B w miejscowości Huta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Nr 101871B w miejscowości Huta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373cc4d6-c812-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej Nr 101871B w miejscowości Huta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373cc4d6-c812-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013238/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Huta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.7225.2.2024.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1713434,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” rozbudowy drogi gminnej Nr 101871B w miejscowości Huta o długości ok. 1500 m (do granicy z Gminą Przerośl) w gminie Filipów.
1) Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień - KOD CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71300000-1 Usługi inżynieryjne
45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
77211400-6 Usługi wycinania drzew
71351910-5 Usługi geologiczne
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
2) Zamawiający podzielił realizacje zamówienia na etapy:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowej.
ETAP II – Realizacja robót budowlanych.
3) Zamówienie polega na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej
wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRiD)* w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
*Dopuszcza się również inną formę, np. uzyskanie niezbędnego pozwolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i jego akceptacji.
b) wykonaniu robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.
4) Projektowaną drogę należy poprowadzić możliwie maksymalnie w istniejącym pasie drogowym.
5) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej "PFU") stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca musi mieć świadomość, że rodzaje robót opisane w PFU są orientacyjne i poglądowe i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych).
Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy
i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
6) Wymagania techniczne są wartościami, które Wykonawca powinien spełnić z zastrzeżeniem,
że zaprojektowane i wybudowane elementy powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym
z ich usytuowania i przeznaczenia w szczególności powinny być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa ruchu na drodze oraz istniejących warunków terenowych. Na każde odstępstwo
od wymienionych w PFU wymagań Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy takiego uzgodnienia.
7) Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w opisie ogólnym Zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowania projektu oraz jakie wynikną z optymalizacji przyjętych rozwiązań nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie mogą wpłynąć na przedłużenie czasu ukończenia przedmiotu zamówienia.
8) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
9) Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
10) Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu.
11) Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
12) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
13) Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
14) Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia z programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
15) UWAGA !!!
a) Zamawiający rezygnuje z budowy kanału technologicznego, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne. Zamawiający posiada odstępstwo od budowy kanału technologicznego wydane przez Ministra Cyfryzacji stanowiące załącznik do PFU.
b) Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności zaprojektowania i wykonania do 15 szt. zjazdów dodatkowych wraz z przepustami w stosunku do ilości opisanej w PFU. Koszt należy przyjąć do oferty. Lokalizacja przepustów poprzecznych przez drogę została opisana na załączniku graficznym stanowiącym element załącznika nr 1 do SWZ.
c) Wykonawca określi parametry techniczne i przygotuje wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia instalacji oświetlenia ulicznego do PGE. Lokalizacja instalacji oświetlenia ulicznego została opisana na załączniku graficznym stanowiącym element załącznika nr 1 do SWZ. Proponuje się, aby objąć podziałem działką nr geod. 138/2 wraz ze słupem sieci energetycznej na potrzeby m.in. lokalizacji złącza PGE, szafy sterowniczej wraz z przyłączem i innych koniecznych prac drogowych.
d) Zamawiający wymaga bieżącego naprawiania i utrzymania w należytym stanie technicznym dróg dojazdowych do realizowanej inwestycji podczas transportu sprzętu i materiałów budowlanych. W tym celu należy przyjąć do oferty cenowej dowóz kruszywa łamanego 0/31,5mm kat. C50/30 w ilości 500 m3, wyrównanie i zagęszczenie nawierzchni dróg dojazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

71351910-5 - Usługi geologiczne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2849710,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4192607,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2849710,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790012280

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2849710,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.