eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOLNEGO W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA OBIEKTU DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOLNEGO
W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA OBIEKTU
DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930229599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iiloolesnica@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lo2.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOLNEGO
W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA OBIEKTU
DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1f70e2f-e8a6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069094/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku szkolnego w zakresie dostosowania obiektu do przepisów przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: II LO.PP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania są roboty budowlano-instalacyjne powodujące bezpieczeństwo w
zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy, ul.
Wojska Polskiego nr 56 – w oparciu o dokumentację projektową pn. „Przebudowa budynku
Szkoły”, autor: mgr inż. Dariusz Kuropka + zespół oraz według zakresu uszczegółowionego
„Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia – zakres i przedmiar robót” oraz obrobić otwory
w ścianach po przejściu przewodów wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – dokumentacja projektowa.
2. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu w dni szkolne mogą być prowadzone w
godz. 15:00 - 20:00. Zamawiający dopuszcza prace w dni wolne od szkoły, w tym niedziele, w
godz. 8:00 - 20:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i
pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej,
będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym i
wszelkie wskazania w załączonej dokumentacji technicznej o rozliczeniach przy pomocy i na
podstawie kosztorysu należy uznać za nieaktualne.
4. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z
ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy
traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne
5. Zamówienie nie jest podzielone na części.
6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty
remontowe i renowacyjne
w tym: 45261200-6 pokrycie stropodachu, 45261200-6 zabezpieczenie dachu p-poż.,
45343000-3 roboty systemu oddymiania., 45262522-6 roboty murowe, 45421000-4 stolarka
budowlana, 45410000-4 tynki wewnętrzne, 45432111-5 roboty posadzkowe, 45440000-3
robotymalarskie, 45262100-2 rusztowanie, 45112700-2 korekta zadrzewienia terenu
45310000-3 Instalacje elektryczne, w tym:
45310000-3 oświetlenie awaryjne, 45310000-3 wyłącznik pożarowy prądu, 45310000-3
rozdzielnice i wewnętrzne linie zasilające, 45310000-3 system sygnalizacji i oddymiania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768314,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768314,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768314,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ładne Wnętrze" Jolanta i Wiesław Lenda S. C.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ładne Wnętrze" Jolanta i Wiesław Lenda S. C.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933017722

7.3.3) Ulica: pl. Piastów 10 -12 m. 7,

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768314,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.