eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › Roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzebielino z siedzibą w Luzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Stutthofu 47

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzebielino@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eafd8de9-e0c4-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eafd8de9-e0c4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054080/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 1 zamówienia pn. Roboty konserwacyjne standardowe, są zabiegi konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino, polegające na przywróceniu właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg, obejmujące:
a) mechaniczne profilowanie nawierzchni drogowej z użyciem równiarki samojezdnej 3-osiowej, w ilości ok. 45 000 m2,
b) mechaniczne profilowanie poboczy drogowych z użyciem równiarki samojezdnej 3-osiowej z wysuwem bocznym lemiesza o wysięgu do 75 cm, w ilości ok. 30 000 mb,
c) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogowej oraz poboczy drogowych z użyciem walca drogowego, w ilości ok. 67 500 m2,
d) doziarnienie nawierzchni kruszywem kamiennym łamanym 0/31,5 mm, obejmujące wstępne rozmieszczenie dostarczonego kruszywa na nawierzchni drogi, przed dalszymi zabiegami (rozciągnięciem i wyprofilowaniem przy pomocy równiarki i zagęszczeniem/stabilizacją przy użyciu walca – praca równiarki i walca rozliczana oddzielnie), w ilości ok. 400 t,
e) ręczne wypełnianie wybojów w nawierzchni drogowej kruszywem kamiennym łamanym 0/31,5 mm wraz z mechanicznym zagęszczeniem zagęszczarką wibracyjną o masie min. 150 kg, w ilości ok. 50 t,
f) przywrócenie właściwego wbudowania płyt ażurowych drogowych typu JOMB w nawierzchni drogowej, w ilości ok. 50 szt.,
g) dostawę przekruszu z gruzu betonowego frakcji 0/63mm (rezerwa kruszywa do konserwacji nawierzchni do późniejszego wykorzystania przez Zamawiającego) w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa, w ilości ok. 300 t,
h) dostawę tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5mm (rezerwa kruszywa do konserwacji nawierzchni do późniejszego wykorzystania przez Zamawiającego) w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa, w ilości ok. 300 t.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 432600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2 zamówienia pn. Roboty konserwacyjne specjalistyczne – wykonywane maszynami do recyklingu i renowacji nawierzchni oraz walcem samojezdnym, są zabiegi konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino, polegające na przywróceniu właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg, obejmujące:
a) recykling nawierzchni drogowej poprzez frezowanie i kruszenie materiału nawierzchni (grubość warstwy do recyklingu – do 15 cm), z użyciem frezarki wgłębnej wraz z zagęszczeniem urobku walcem samojezdnym, w ilości ok. 64000 m2,
b) recykling nawierzchni drogowej poprzez frezowanie bez kruszenia materiału nawierzchni, z równomiernym rozmieszczeniem materiału na szerokości roboczej urządzenia i wstępnym zagęszczeniem (grubość warstwy do renowacji – do 10 cm), z użyciem frezarki do renowacji dróg, wraz z zagęszczeniem urobku walcem samojezdnym, w ilości ok. 72000 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 664000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 3 zamówienia pn. Wykaszanie i mulczowanie poboczy dróg leśnych, polegające na przywróceniu właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg, obejmujące:
a) wykoszenie traw i zakrzaczeń z poboczy dróg leśnych wraz ze zmulczowaniem ściętej biomasy (rozdrobnieniem i rozścieleniem na miejscu koszenia), przy użyciu kosiarki bijakowej przystosowanej do ciągników o mocy co najmniej 75 KM, o szerokości roboczej co najmniej 200 cm, wyposażonej w mechanizm przesuwu bocznego o co najmniej 50 cm, w ilości ok. 300 godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 143400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278656,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. ARWIT Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192622356

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307303,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307303,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baumaschinen Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380618027

7.3.3) Ulica: Skałowo 3

7.3.4) Miejscowość: Skałowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307303,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Mirosław Małaszycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 181288642

7.3.3) Ulica: Kębłowo, ul. Wiejska 28

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przeprowadził procedurę oceny zgodności ofert z zapisami specyfikacji warunków zamówienia oraz przepisami ustawy Pzp. Na podstawie art. 239 ustawy Pzp, w poszczególnych częściach zamówienia wybrano oferty złożone przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, określone zgodnie z art. 112 ustawy Pzp oraz nie podlegających wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i które na podstawie kryterium oceny ofert, ustalonego zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, uzyskały największą ilość punktów. Z warunków ofert wynika, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, zostaną przez Wykonawców wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i zasadami wiedzy technicznej, tj. zgodnie z art. 647 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.