eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Remont zabytkowej kapliczki pw. Przemienienia Pańskiego na ul. Zdrojowej w Krościenku nad Dunajcem



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowej kapliczki pw. Przemienienia Pańskiego na ul. Zdrojowej w Krościenku nad Dunajcem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262-30-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowej kapliczki pw. Przemienienia Pańskiego na ul. Zdrojowej w Krościenku nad Dunajcem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4acbc412-c0dc-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013214/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont zabytkowej kapliczki pw. Przemienienia Pańskiego na ul. Zdrojowej w Krościenku nad Dunajcem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273930,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z renowacją i remontem zabytkowej kapliczki pw. Przemienienia Pańskiego, zlokalizowanej na ul. Zdrojowej w Krościenku nad Dunajcem, na działce numer 10964. Obiekt wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 43/1171. 2. W ramach zadania wykonane zostaną między innymi: impregnacja i zabezpieczenie podłogi, zszycie zarysowań oraz remont w zakresie konserwacji technicznej i estetycznej sklepienia oraz ścian na zewnątrz i wewnątrz obiektu, remont profilu gzymsowego, konserwacja ołtarza, figury św. Floriana oraz stolarki, wymiana pokrycia dachowego, sygnaturki i okuć dachowych, rynien i rur spustowych oraz deskowania i elementów ozdobnych, wykonanie remontu instalacji elektrycznej, a także pozostałe prace ujęte w programie prac konserwatorskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Program prac konserwatorskich oraz Dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyżej wymienionym postępowaniu, prowadzonym w trybie podstawowym, opublikowanym na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00085354/01 z dnia 01.02.2024r., w wyznaczonym terminie tj. do dnia 16.02.2024r. do godz. 10:00 wpłynęły 2 oferty. W toku badania ofert, po ich otwarciu Zamawiający powziął wątpliwość, co do poprawności sporządzonych zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający konstruując zapisy projektu umowy, omyłkowo wprowadził błędny termin wykonania zadania oraz warunków płatności, znacznie różniące się od zapisów w samej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu. W związku z tym, powstały niedające się usunąć rozbieżności pomiędzy treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, a treścią integralnego załącznika jakim jest wzór umowy w przedmiotowym postępowaniu. Zapisy te wprowadzają w błąd co do woli Zamawiającego, w zakresie konstrukcji istotnych warunków realizacji zadania. Na obecnym etapie postępowania (po upływie terminu składania ofert i po ich otwarciu), Zamawiający nie ma możliwości zmiany wadliwych zapisów projektu umowy oraz naprawienia zaistniałego błędu i wyeliminowania wady w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczonej jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.