eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie w zakresie zmiany sposobu napowietrzania ścieków



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie w zakresie zmiany sposobu napowietrzania ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b7abc2-044b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie w zakresie zmiany sposobu napowietrzania ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b7abc2-044b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Józefowie w zakresie zmiany sposobu napowietrzania ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2023.RC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.1 Prace projektowe
5.2.2 Roboty demontażowe istniejącego systemu napowietrzania
5.2.3 Roboty związane z wymiany sita bębnowego w istniejącym sitopiaskowniku na sito spiralne o perforacji 4 – 6 mm z dostosowaniem automatyki i sterowania w systemie SCADA. Sito spiralne w wykonaniu minimum AISI 316.
5.2.4 Roboty montażowe systemu napowietrzania drobnopęcherzykowego oraz
a) modyfikacji osadników wtórnych 2 szt. poprzez wymianę kolumn centralnych na kolumny w ilości 4 szt. o większej średnicy, min. 600 mm i rur dopływowych w ilości 4 szt. do osadników z reaktorów o średnicy min. 250 mm,
b) wykonania skosów w osadniku wtórnym po 2 kpl. na każdy z osadników – łącznie 4 szt.
c) zabetonowanie szczelin łączących osadniki wtórne z reaktorami,
d) dostawy i montażu nowych pomp recyrkulacji osadu w ilości 4 szt. na spodzie każdego z lejów osadowych, pompy wyposażone w kolana stopowe i prowadnice do obsługi,
e) wykonania pomostów obsługowo – serwisowych do obsługi pomp recyrkulacji osadu w ilości 4 szt. wraz z montażem stup na pomostach pod żurawik przenośny,
f) dostawy mobilnego żurawika przenośnego – 1 kpl.,
g) demontażu kieszeni osadowych, istniejących pomp recyrkulacji osadu i zbędnych rurociągów recyrkulacji,
h) wykonania systemu odbioru osadów pływających poprzez pompy mamutowe z osadników wtórnych w każdym ze stworzonych lejów osadowych po jednym układzie odbiorowym – łącznie 4 kpl.
5.2.5 Dostawa i montaż trzech dmuchaw promieniowych - (Zamawiający dopuszcza zmianę dmuchaw promieniowych Turbo na Rootsa w obudowach z niezależnym wentylatorem chłodzącym, zastrzegając sobie, że prędkość obrotowa dmuchawy przy częstotliwości 50 Hz nie będzie wyższa niż 3000 obr./min. Ilość dmuchaw po jednej sztuce na reaktor i jedna rezerwowa, którą w sposób ręczny będzie można włączyć na każdy z reaktorów (2 + 1R)
5.2.6 Montażu orurowania technologicznego
5.2.7 Dostawie i montażu systemu odprowadzenia piany z osadników wtórnych
5.2.8 Dostosowanie oprogramowania sterującego pracą oczyszczalni ścieków SCADA z nowym układem napowietrzania i spustu osadu pływającego
5.2.9 Rozruchu technologicznego reaktorów biologicznych
5.2.10 W ramach modernizacji należy wydzielić w komorach biologicznych po 1 strefie beztlenowej w każdej z komór w której nastąpi mieszanie osadu recyrkulowanego ze ściekiem surowym. Dodatkowo, każdą z komór, 2 szt. należy wyposażyć w system mieszania. Ponadto modernizacja musi również uwzględniać modyfikację każdej z komór 2 szt. reaktorów biologicznych, zapewniającą uzyskanie parametrów wymaganych pozwoleniem wodnoprawnym na odpływie ścieków oczyszczonych, jeśli Wykonawca uzna iż jest ona niezbędna do prawidłowego prowadzenia procesu i uzyskania właściwego efektu oczyszczania ścieków. Koszt wszelkich modyfikacji komór biologicznych Wykonawca musi ująć w cenie ofertowej.W ramach modernizacji należy skalkulować również modyfikację sterowania i wizualizacji pracą dmuchaw i innymi urządzeniami oczyszczalni ścieków tak by możliwa była jej prawidłowa eksploatacja i wizualizacja procesu oczyszczania ścieków. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rurociągów powietrza jak i ścieków z PEHD, lub PVC-U, zamiast AISI w miejscach gdzie są one prowadzone pod lustrem ścieków. Powyżej lustra ścieków obowiązują rurociągi w wykonaniu minimum AISI 304. Ponadto Zamawiający dopuszcza zastosowanie dyfuzorów rurowych lub talerzowych, zapewniających uzyskanie wymaganego efektu oczyszczania ścieków. Zamawiający zastrzega sobie, że dyfuzory w poszczególnych komorach muszą być jednakowego typu i pochodzić od jednego producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, zabezpieczenia w budżecie za małej kwoty w stosunku do ceny ofert (cena brutto najkorzystniejszej oferty z kwotą 1 668 000,00 zł przewyższa kwotę 600 000,00 zł, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty).
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1668000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1668000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.