eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Przebudowa drogi wewnętrznej "ul. Dzielnica" na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej „ul. Dzielnica” na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25

1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 449-77-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8f627cf-e688-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej „ul. Dzielnica” na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f627cf-e688-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067137/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej „Barcice – Dzielnica” na odcinku w km 0+000 – 0+168 w miejscowości Barcice, gmina Stary Sącz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej gminnej o nazwie „ul. Dzielnica” zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 184/6, 213/4, 218/5, 360 w miejscowości Barcice na odcinku dł. 168mb w km 0+000 – 0+168.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. wykonanie kanalizacji deszczowej,
b. wzmocnienie podbudowy,
c. wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
d. ułożenie krawężników betonowych,
e. uzupełnienie i utwardzenie poboczy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ, w tym dokumentacja techniczna, SSTWiORB oraz przedmiar robót.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął niniejsze postępowanie publikując w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.03.2024 r. ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00251732/01, wyznaczając termin składania ofert na dzień 04.04.2024 r. na godzinę 10:00. Postępowanie prowadzone było na platformie eZamówienia a co za tym idzie, wszelka komunikacja pomiędzy Zamawiającym i wykonawcami – w tym składanie ofert – odbywała się za pośrednictwem ww. platformy.
W dniu 02.04.2024 r., Zamawiający opublikował ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (nr 2024/BZP 00266624/01) przesuwając termin na składanie ofert do dnia 05.04.2024 r. do godziny 10:00 i ich otwarcia na godz. 11:00 tego samego dnia. Funkcjonalność platformy eZamówienia zapewnia, że w momencie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, stosowne zmiany (w tym przypadku terminy składania i otwarcia ofert) są odpowiednio aktualizowane i w niniejszym przypadku miało to miejsce.
Z nieustalonych przyczyn w dniu 05.04.2024 r. bezpośrednio przed upływem terminu na składanie ofert na platformie nastąpiła zmian ww. terminów w ten sposób, iż przywrócone zostały terminy pierwotnie określone w ogłoszeniu o zamówieniu tj. 04.04.2024 r. godz. 10:00 dla składania ofert oraz godz. 11:00 tego dnia na ich otwarcie. O ww. fakcie Zamawiający został poinformowany przez wykonawcę, który próbował złożyć ofertę ok. godz. 9:00. Incydent został zgłoszony do Centrum Pomocy platformy eZamówienia o godz. 9:10, jednak do upływu terminu składania ofert (05.04.2024 r. godz. 10:00) nie udało się problemu rozwiązać.
Z ustaleń Zamawiającego wynika, że błąd platformy pojawił się w dniu 05.04.2024 r. pomiędzy godz. 7:05 (złożenie oferty w postepowaniu ze statusem: złożona w terminie) a godz. 8:02 (próba złożenia oferty przez wykonawcę zakończona informacją w pliku epp.xml: „Hash pliku z danymi przesłany po terminie”).
Mając na uwadze powyższe, tj. brak możliwości złożenia oferty w postępowaniu przez co najmniej dwóch wykonawców z uwagi na problemy techniczne platformy, na której prowadzone było postępowanie, Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.