eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Opróżnianie zbiorników i transport ścieków III / 2021- zamówienie z wolnej ręki (zadanie 2-5) - ścieki bytowe



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie zbiorników i transport ścieków III / 2021- zamówienie z wolnej ręki (zadanie 2-5) - ścieki bytowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446330815

1.5.8.) Numer faksu: 446330819

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie zbiorników i transport ścieków III / 2021- zamówienie z wolnej ręki (zadanie 2-5) - ścieki bytowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13e5683b-4869-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W oparciu o art. 255 pkt. 1. postępowanie zostało unieważnione.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 6 ustawy z 11 września 2019 r PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostały odrzucone na podstawie
art. 146 ust. 1 pkt 2 albo nie zostały złożone żadne oferty albo wszystkie oferty zostały
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub, ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie 900m³.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
(zadanie 2 - Z/I Julków, gm. Skierniewice)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.5.) Wartość części: 21384,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie 60m³.
( zadanie 3 - Z/I w Woli Kruszyńskiej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.5.) Wartość części: 1512,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie 15m³.
( zadanie 4 - Z/I w Ostrzeszowie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.5.) Wartość części: 648,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie 5 m³.
( zadanie 5 - Z/I w Teklinowie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.5.) Wartość części: 216,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STRAŻAK A. Bogusiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381724258

7.3.4) Miejscowość: Bartniki, ul. Miodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 96-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wysłał zaproszenie do złożenia oferty. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył oferty.
(zadanie 3 - Z/I w Woli Kruszyńskiej)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający określił w zaproszeniu opis sposobu przygotowania ofert oraz wymaganych dokumentów. Oferta wraz z załącznikami powinny zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym uznać należy, że brak podpisanego formularza ofertowego wraz z załącznikami skutkuje odrzuceniem oferty.
( zadanie 4 - Z/I w Ostrzeszowie)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający określił w zaproszeniu opis sposobu przygotowania ofert oraz wymaganych dokumentów. Oferta wraz z załącznikami powinny zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym uznać należy, że brak podpisanego formularza ofertowego wraz z załącznikami skutkuje odrzuceniem oferty.
(zadanie 5 - Z/I w Teklinowie. gm. Wieruszów)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.