eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wymiana dźwigów towarowo-osobowych oraz dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigów towarowo-osobowych oraz dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigów towarowo-osobowych oraz dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7b902e-2804-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001579/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana dźwigów towarowo-osobowych oraz dostawa i montaż platform przyschodowych dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.BB.241.P.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Wymiana trzech urządzeń dźwigowych towarowo-osobowych wraz z przynależną instalacją i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni.

1.1) Zakres prac Części 1 obejmuje w szczególności:
a) demontaż urządzeń dźwigowych towarowo-osobowych wraz z całym osprzętem, ich wywiezienie oraz utylizacja,
b) montaż trzech nowych urządzeń dźwigowych towarowo-osobowych,
c) remont szybów windowych,
d) wykonanie izolacji przeciwwodnej podszybia,
e) przebudowa rozdzielnic zasilających nowe urządzenia dźwigowe,
f) przebudowa obwodów zasilających szafy zasilająco-sterownicze nowych urządzeń dźwigowych.
1.2) Roboty budowlane mają być wykonane na podstawie i zgodnie z:
a) Projektem budowlanym wymiany trzech urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni mgr inż. Marka Kin ( zał. nr 2 do SWZ),
b) Projektem wykonawczym wymiany urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Płaska mgr inż. Marek Kin, Andrzej Formela ( zał. nr 2 do SWZ),
c) Projektem wykonawczym wymiany urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Łukowa mgr inż. Marek Kin, Andrzej Formela (zał. nr 2 do SWZ),
d) Projektem wykonawczym wymiany urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Rybna mgr inż. Marek Kin, Andrzej Formela (zał. nr 2 do SWZ),
e) Planem BIOZ wymiany urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Płaska mgr inż. Marek Kin ( zał. nr 2 do SWZ),
f) Planem BIOZ wymiana urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Łukowa mgr inż. Marek Kin (zał. nr 2 do SWZ),
g) Planem BIOZ wymiana urządzeń dźwigowych towarowo – osobowych wraz z przynależną instalacją elektryczną i remontem szybów windowych w Zespole Miejskich Hal Targowych w Gdyni – Hala Rybna mgr inż. Marek Kin (zał. nr 2 do SWZ),
h) przedmiarami robót (zał. nr 2 do SWZ),
i) Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót mgr inż. Marka Kin, Dokumentacją projektową w postaci projektu budowlanego i wykonawczego (stanowiącą zał. nr 3 do SWZ),
j) decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 23.09.2021 ZN.5142.1133.2021 RK (zał. nr 1 do SWZ).
Przy czym Zamawiający nie przewiduje wyburzeń ścianek działowych, których możliwość została przewidziana w Projekcie budowlanym.
1.3) Dźwigi muszą spełniać wymagania, które zostały ujęte w STWIORB STS-7 (zał. nr 3 do SWZ ) oraz Projektach Wykonawczych – zał. nr 2 do SWZ
1.4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udziału w badaniu Dźwigów przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskania decyzji dopuszczającej Dźwigi do eksploatacji;
b) uzyskania oraz przekazanie Zamawiającemu książek rewizyjnych Dźwigów.
1.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 oraz warunki jego realizacji określa załącznik nr 2 SWZ, załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 6 stanowiący Wzór umowy. Część 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1287012,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych oraz pochylni zewnętrznej w budynku przy ul. Zakręt do Oksywia 10 w Gdyni.
2.1) Zakres prac Części 2 obejmuje:
a) montaż platformy wewnętrznej,
b) wykonanie zewnętrznej pochylni stalowej,
c) wykonanie poręczy przyschodowej,
d) przebudowa rozdzielnicy nn z wyodrębnieniem obwodu zasilającego dla nowego urządzenia dźwigowego.
wraz z robotami budowlanymi i towarzyszącymi oraz robotami elektrycznymi zgodnie
z Dokumentacją Projektową (zał. nr 4 do SWZ) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SWZ).
2.2) Platforma musi spełniać następujące wymagania:
a) wielkość platformy podnośnika schodowego powinna wynosi 80x100 cm,
b) udźwig platformy nie powinien być mniejszy niż 220 kg,
c) napęd bateryjny,
d) konieczność zapewnienia osobie o ograniczonej sprawności samodzielnego wejścia, obsługi oraz zejścia z takiego podnośnika.
2.3) Pochylnia musi spełniać następujące wymagania:
a) szerokość płaszczyzny ruchu pochylni musi wynosić min 120 cm,
b) konstrukcja stalowa klasy S235,
c) zabezpieczenie antykorozyjne co najmniej na poziomie klasy C3,
d) mocowanie do fundamentów na kotwy wklejane.
2.4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udziału w badaniu platformy przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskanie decyzji dopuszczającej urządzenie do eksploatacji.
b) uzyskania oraz przekazania Zamawiającemu książki rewizji urządzenia dźwigowego.
c)przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi platformy i pochylni, funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowanie w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie.
2.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 oraz warunki jego realizacji określa zał. nr 4 do SWZ, zał. nr 5 do SWZ oraz zał. nr 7 SWZ stanowiący Wzór umowy. Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 58412,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1887999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meron Tadeusz Meronk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830070713

7.3.3) Ulica: uk. Kościuszki 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.