eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113c0350-cbec-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.1.2024.2.PKO[PSIC2022][KSC2024]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25375,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie (1) stacjonarnie jednego audytu sprawozdania finansowego w projekcie PSIC2022 zgodnie z:
a) wymaganiami Umowy grantowej zawartej przez Zamawiającego z instytucją finansującą tj. the European Health and Digital Executive Agency (HADEA), znajdującymi się w Załączniku nr 1 do Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ;
b) wytycznymi znajdującymi się w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Opportunities Portal > How to participate > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), będącym Załącznikiem nr 2 do Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, wersja dokumentu 2.0. Tekst ten jest dostępny również pod poniższym linkiem:
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?selectedProgrammePeriod=2021-2027&selectedProgramme=DIGITAL 05.03.2024;
2) przekazanie Zamawiającemu: podpisanego Raportu z audytu sprawozdania finansowego w formie papierowej w języku angielskim - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami:
a) Zakresem wymagań dotyczącym audytu (Terms Of Reference),
b) Listą kontrolną uzgodnionych procedur CFS (Cfs Agreed-Upon Procedures Checklist),
na wzorach wskazanych w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Opportunities Portal > How to participate > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), i będącym Załącznikiem nr 2 do SOPZ, wersja dokumentu 2.0. Tekst ten jest dostępny również pod poniższym linkiem:
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?selectedProgrammePeriod=2021-2027&selectedProgramme=DIGITAL (05.03.2024)
3) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Raportu z audytu sprawozdania finansowego (jeżeli stanowią „Utwór” w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: Usługa przeprowadzenia audytu stacjonarnie zostanie wykonana w okresie 5 dni roboczych, liczonych od dnia rozpoczęcia audytu, przy czym świadczenie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż 4 kwietnia 2024 r. i nie później niż do 8 kwietnia 2024 r.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję Raportu z audytu sprawozdania finansowego - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami Certificate On The Financial Statement z uwzględnieniem uwag Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia usługi przeprowadzenia audytu stacjonarnego, nie później niż do 19.04.2024 r. Wstępna wersja raportu w formie elektronicznej zostanie przekazana przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia audytu.
Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę odbioru usługi audytu wskazaną w Protokole odbioru.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA DR ERNEST PODGÓRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580082716

7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa, nr 1A

7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Usługa świadczenia audytu zostanie wykonana w okresie 5 dni roboczych, liczonych od dnia rozpoczęcia audytu, przy czym świadczenie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż 4 kwietnia 2024 r. i nie później niż do 8 kwietnia 2024 r.
2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersjię Raportu z audytu sprawozdania finansowego - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami Certificate On The Financial Statement z uwzględnieniem uwag Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia świadczenia usługi audytu, nie później niż do 19.04.2024 r.
3. Wstępna wersja raportu w formie elektronicznej zostanie przekazana przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia audytu.

4. Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę odbioru usługi audytu wskazaną w Protokole odbioru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.