eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych - ZP-6/24



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych - ZP-6/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych - ZP-6/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f84e92d-d48f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej w specjalności inżynieryjnej drogowej nad realizacją robót drogowych budowlano-instalacyjnych, w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg, chodników i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami ustawy Pr. Bud. (w szczególności art. 25 i 26 ustawy Pr. Bud.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności:
1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową i kosztorysową oraz przedstawienie Zamawiającemu pisemnej opinii, co do jej kompletności, jakości oraz ewentualnych wad.
2) Zapoznanie się z umową zawartą z wykonawcą robót bud.-inst. oraz opiniowanie ewentualnych późniejszych jej zmian.
3) Współpraca w opracowywaniu Harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia podstawowego inwestycji oraz opiniowanie ewentualnych późniejszych zmian w tym zakresie.
4) Współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania nadzorowaną inwestycją, np.: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem rzeczowym i finansowym, informacji o zagrożeniach, problemach technicznych i organizacyjnych, konfliktach, itp.
5) Bieżący nadzór nad prawidłową realizacją przez wykonawcę robót bud.-inst., zgodnie z wszelkimi wymaganiami tej umowy i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do post. o udzielenia zam. publ. ZP-4/24. Współpraca z Zamawiającym przy egzekwowaniu realizacji przez wykonawcę postanowień umowy na roboty bud.-inst.
6) Analiza proponowanych przez projektanta i/lub wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych rozwiązań projektowych i wykonawczych, ich bieżąca kontrola pod kątem kosztów realizacji inwestycji i późniejszej eksploatacji, w tym analiza i pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania robót bud.-inst. oraz rodzaju materiałów.
7) Przekazywanie wykonawcy robót bud.-inst. terenów budowy/robót oraz bieżące kontrolowanie prawidłowości zabezpieczenia terenów budowy/robót przed osobami postronnymi. Przekazywanie terenów budowy/robót nastąpi zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym zamówienia podstawowego inwestycji, o którym mowa w pkt. 3) powyżej i w przypadku robót bud.-inst. realizowanych w ramach prawa opcji – w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, na piśmie pod rygorem nieważności.
8) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją inwestycji, poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją przetargową, projektową, umową zawartą z wykonawcą robót bud.-inst., umowami wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych zawartymi z podwykonawcami, zakresem koniecznych do wykonania prac, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zasadami bezpieczeństwa w trakcie budowy i przyszłego użytkowania.
9) Sprawdzanie na bieżąco jakości wykonywanych robót bud.-inst., wbudowanych urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń, materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych.
10) Sprawdzanie i egzekwowanie posiadania przez wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych odpowiednich dokumentów (np. atestów, certyfikatów wyrobów i materiałów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem, a także ich przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz dokumentacji powykonawczej. Zatwierdzanie rysunków wykonawczych, warsztatowych, rewizji do rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót bud.-inst. i ich archiwizowanie.
11) Sprawdzanie zgodności parametrów montowanych urządzeń i materiałów z parametrami określonymi w dokumentacji przetargowej i projektowej. Nakazywanie wykonawcy robót bud.-inst. wykonania dodatkowych badań montowanych urządzeń i materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
12) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych na terenie budowy, rozstrzyganie wątpliwości związanych z wykonywanymi robotami bud.-inst., a w przypadku braku możliwości ich rozstrzygnięcia niezwłoczne, pisemne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego.
13) Sporządzanie na wezwanie Zamawiającego pisemnych bieżących informacji o przebiegu i stanie realizacji inwestycji, umożliwiających Zamawiającemu sukcesywne sporządzanie wymaganej sprawozdawczości inwestycyjnej.
14) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót, pojawiających się trudnościach w realizacji inwestycji oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na terminowość, koszty, poprawność wykonania robót bud.-inst. oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.
15) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych i końcowych, w tym zamontowanych urządzeń i wyposażenia. Uczestniczenie w prowadzonych badaniach, próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci).
16) Udział w odbiorach częściowych i końcowych jako potwierdzanie wykonanych robót bud.-inst., zatwierdzanie protokołów odbiorów częściowych i końcowych, stanowiących podstawę do fakturowania przez wykonawcę robót bud.-inst.; w tym w szczególności:
a) potwierdzenie gotowości do odbioru, wyznaczenie terminu odbioru zgodnego z zawartą z wykonawcą robót bud.-inst. umową;
b) przewodniczenie komisji odbiorów robót, a następnie przeprowadzenie odbiorów wraz ze sporządzeniem protokołów;
c) kompletowanie, sprawdzenie a następnie przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie z wykonawcą robót bud.-inst., w tym również przejęcie od wykonawcy robót bud.-inst. i sprawdzenie kompletności wszystkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, ruchowych i przekazanie ich Zamawiającemu;
d) nadzorowanie usuwania stwierdzonych podczas odbiorów usterek/wad oraz pisemne potwierdzanie ich usunięcia;
e) informowanie Zamawiającego o zasadności naliczenia kar umownych wykonawcy robót bud.-inst. zgodnie z zawartą umową pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót bud.-inst.
17) Sprawdzanie i zatwierdzanie poprawności dokumentów przed odbiorowych sporządzonych i dostarczonych przez wykonawcę robót bud.-inst., w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego.
18) Przyjmowanie i opiniowanie ewentualnych wniosków wykonawcy robót bud.-inst. dotyczących konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych lub ograniczenia ich zakresu, wraz z przedłożeniem ich do akceptacji Zamawiającemu oraz sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych lub protokołu ograniczenia inwestycji, zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych pod względem merytorycznym, formalno – prawnym i kosztowym.
Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o możliwości wystąpienia powyżej określonych rodzajów robót i ewentualnych wnioskach Wykonawcy w tych zakresach.
Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca, tj. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub ograniczenia ich zakresu.
19) Nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót bud.-inst. na terenie budowy/robót przepisów p.poż i bhp oraz egzekwowanie zachowania porządku na budowie, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska, w szczególności ustawy o odpadach.
20) Sporządzanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej przed i w trakcie prowadzenia robót bud.-inst., na każdym etapie robót, i jej przekazywanie Zamawiającemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
21) Obecność i pobyt na terenie budowy/robót (w tym pobyt w siedzibie Zamawiającego, według jego potrzeb) co najmniej trzy razy w tygodniu, po minimum 5 godzin, w godzinach. 8:00 – 15:00; Zamawiający i Wykonawca wspólnie pisemnie ustalą dni świadczenia Usługi w ujęciu miesięcznym; obecność i pobyty każdorazowo będą udokumentowane, pod rygorem naliczenia kary umownej.
22) Obecność na naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego (według potrzeb Zamawiającego i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego), pod rygorem naliczenia kary umownej.
23) Zapewnienie przyjazdu Wykonawcy na teren budowy/robót w czasie do 8 godzin od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego lub wykonawcę robót bud.-inst., a w przypadkach awaryjnych (zdarzenia na budowie zagrażające bezpieczeństwu) do 4 godzin.
24) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dni obecności i pobytu Wykonawcy na terenie budowy/robót, o których mowa w pkt 21 - 23. Ostateczna decyzja co do zmiany leży w gestii Zamawiającego, co oznacza, że w przypadku zaproponowania takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zmianę taką zaakceptować; każdorazowa zmiana wymaga pisemnej pod rygorem nieważności zgody Zamawiającego; powyższa zmiana nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
25) Wykonywanie wszelkich innych czynności gwarantujących prawidłowy i terminowy przebieg inwestycji, w tym bieżąca koordynacja prac wszystkich uczestników procesu budowlanego.
26) Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji.
27) Wykonawca jest obowiązany wykazywać inicjatywę osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania, powiadamiając i współdziałając przy tym z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92865,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92865,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IND Inżynier Nadzoru Drogowego Jarosław Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491911055

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92865,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.