eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych oraz mrożonych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych oraz mrożonych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774342727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.baziuk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka sektora finansów publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych oraz mrożonych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab2f3f0-e643-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051892/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz warzyw mrożonych - zaopatrzenie letnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158476,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 ziemniaki – dostawy do Zakładu Karnego w Nysie
1. Ziemniak jadalny
- powinien być jednolity odmianowo, jędrny, zdrowy, czysty, mieć dobry smak i przyjemny zapach, jasną jednolitą barwę miąższu. W obróbce termicznej winien gotować się równomiernie. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat. Nysa – 70000 kg,

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 58100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 ziemniaki – dostawy do Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Ziemniak jadalny
- powinien być jednolity odmianowo, jędrny, zdrowy, czysty, mieć dobry smak i przyjemny zapach, jasną jednolitą barwę miąższu. W obróbce termicznej winien gotować się równomiernie. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat. Prudnik: 13500 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 11205,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 warzywa korzeniowe dostawy do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Burak czerwony – ćwikłowy
- korzenie czyste, zdrowe, całe o barwie ciemnoczerwonej, o regularnym kształcie właściwym dla danej odmiany, bez uszkodzeń mechanicznych i spowodowanych przez szkodniki, wolny od szkodników, zanieczyszczeń ziemią i bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem: 5620 kg: Nysa: 4000 kg, Prudnik: 1620 kg
2. Marchew korzeń
- czysta, zdrowa, jędrna, barwa czerwono- pomarańczowa, cała, niepopękana, niepołamana, bez uszkodzeń mechanicznych i przez szkodniki. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem: 10620 kg: Nysa: 9000 kg, Prudnik: 1620 kg
3. Seler korzeń
-korzenie czyste, zdrowe, całe bez uszkodzeń mechanicznych i przez szkodniki, miąższ biały lub kremowy, drobne korzenie przycięte. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 4000 kg: Nysa: 4000 kg, Prudnik: 0 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

4.5.5.) Wartość części: 21456,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 warzywa kapustne dostawy do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Kapusta biała
- czysta, niezwiędnięta, zdrowa, nieuszkodzona, jednolita odmianowo, główki powinny mieć liście ochronne, zwinięte ściśle, głąb przycięty w odległości 1 cm pod dolnym liściem. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat. Razem: 6620 kg, Nysa: 5000 kg Prudnik: 1620 kg
2. Kapusta czerwona
- czysta, niezwiędnięta, zdrowa, nieuszkodzona, jednolita odmianowo, główki powinny mieć liście ochronne, zwinięte ściśle, głąb przycięty w odległości 1 cm pod dolnym liściem. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 2540 kg, Nysa: 2000 kg, Prudnik: 540 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 10947,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 warzywa cebulowe dostawy do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Cebula biała
- czysta, cała, zdrowa, wolna od szkodników i uszkodzeń, dobrze wysuszona, o średnicy nie mniejszej niż 4 cm. Nie dopuszcza się cebuli z objawami gnicia i przyrostów. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 7620 kg, Nysa: 6000 kg, Prudnik: 1620 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 7086,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 warzywa kiszone dostawy do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Kapusta kiszona
- jędrna, chrupka o odpowiednim dla warzyw kiszonych smaku i aromacie, bez widocznej pleśni. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 5340 kg, Nysa: 4500 kg, Prudnik: 840 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331142-4 - Kapusta przetworzona

4.5.5.) Wartość części: 7262,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 owoce dostawy do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
1. Jabłko
-owoce powinny być całe, świeże o swoistym zapachu i wyglądzie, bez uszkodzeń, wolne od szkodników.
Niedopuszczalne są ślady gnicia. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 6540 kg, Nysa: 6000 kg, Prudnik: 540 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 12556,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 warzywa mrożone
1. Włoszczyzna
-włoszczyzna min. 3 składnikowa paski lub kostka - mrożona w opak zbiorczych od 2 kg do 20 kg. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 5750 kg, Nysa: 4400 kg, Prudnik: 1350 kg
2. Brokuł
-różyczki kalafiora mrożone w opak zbiorczych od 2 kg do 20 kg. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 670 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 270 kg
3. Kalafior
-różyczki kalafiora mrożone w opak zbiorczych od 2 kg do 20 kg. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat.
Razem 670 kg, Nysa: 400 kg, Prudnik: 270 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 29861,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Tomasz Stempniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222543431

7.3.3) Ulica: Gniazdów

7.3.4) Miejscowość: Gniazdów 7

7.3.5) Kod pocztowy: 63-460

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Bernard Koniarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180032618

7.3.3) Ulica: Ostrowska 28

7.3.4) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 63-460

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23066,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78444,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23066,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23066,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10022,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10022,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10022,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7543,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7543,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Tomasz Stempniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222543431

7.3.3) Ulica: Gniazdów 7

7.3.4) Miejscowość: Gniazdów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-460

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7543,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w części 6 – kapusta kiszona trzech oferentów:

1. ZUMAX Krzysztof Molka ul. Ostrowska 123, 63-405 Sieroszewice
2. PPHU SAUERKRAUT sp. z o.o. ul. Łódzka 141, 62-800 Kalisz
3. Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak Sokolina 19A, 28-506 Czarnocin

złożyło oferty, które przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert.
Zamawiający nie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, w związku z czym wezwał w/w oferentów do złożenia ofert dodatkowych, ustalając termin złożenia ofert na dzień 29.06.2022 r. na godzinę 10:00, a termin otwarcia na dzień 29.06.2022 r. na godz. 10:30. W wyznaczonym terminie tylko jeden wykonawca tj. ZUMAX Krzysztof Molka ul. Ostrowska 123, 63-405 Sieroszewice złożył ofertę dodatkową. Jednakże oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. nie dotyczy ona postepowania prowadzonego przez Zamawiającego.
Pozostali wykonawcy wezwani do złożenia ofert nie złożyli w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych, a Zamawiający nie mógł dokonać wyboru oferty spośród ofert przedstawiających taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11772,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11772,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222508570

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11772,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32017,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-04 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.