Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Minorytów 3
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-017
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmjw@cmjw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmjw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf559d4a-f37d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr 26.1.1.2023 pt. Ochrona osób i mienia w obiektach będących we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych” w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy PZP, w ogłoszeniu o zamówieniu nr ogłoszenia 2023/BZP 00055617/01 z 24.01.2023 r., zmiana ogłoszenia nr 2023/BZP 00061981/01 z 26.01.2023 r. przewidziano możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego Zamawiający uwzględnił wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 26.1.1.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób i mienia w obiektach we władaniu Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych, tj.:
a) Opole, ul. Minorytów 3
b) Łambinowice, ul. Muzealna 4
2. Zamówienie gwarantowane: przewidywana ilość roboczogodzin zamówienia gwarantowanego: 11 260.
3. Zamówienie opcjonalne: Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji do 56 roboczogodzin usługi ochrony osób i mienia. Zmiany opcjonalne są przewidziane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do zaproszenia.
4. Zamówieniem objęta jest ochrona obiektów Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w zakresie:
a) ochrony fizycznej osób i mienia przez osoby, które posiadają wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz legitymację dopuszczającą do posiadania broni;
b) monitorowania systemów alarmowych;
c) wsparcia grupy interwencyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Detektywistyczna, Konwoju i Ochrony "AGAR" Edward Pietrzak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGAR Agencja Ochrony Sp. z o.o.; UNITREZ OCHRONA OP Spółka z o.o.; Gwarant Agencja Ochrony Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540069625
7.3.3) Ulica: Górna 15A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
jakie przetargi wygrała firma
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519367,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
- WIW.DA.272.9.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.