eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ognisko Pracy Pozaszkolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015765165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Skorochód Majewskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.oppochota@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oppochota.superszkolna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33040c21-bf86-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33040c21-bf86-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
a) w zakresie zamówienia podstawowego: wykonaniu robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy;
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego Nr 1: wyposażeniu modernizowanych pomieszczeń przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy;
c) w zakresie zamówienia opcjonalnego Nr 2: wykonaniu instalacji wody lodowej oraz instalacji odprowadzenia skroplin w modernizowanych pomieszczeniach przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie na potrzeby Ogniska Pracy Pozaszkolnej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

2) Realizacja zamówienia podstawowego odbywa się po podpisaniu umowy z Wykonawcą wybranym po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne. Zamówienie podstawowe stanowi gwarantowany zakres zamówienia.

3) Szczegółowy opis i zakres robót wraz z wymaganiami dotyczącymi materiałów i urządzeń, technologii, jakości oraz standardu wykonania, zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej, Przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421141-4 - Instalowanie przegród

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1437306,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1627482,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1437306,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLICHTA TRADE WOJCIECH PLICHTA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222093271

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1437306,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dot.pkt.8.2), tj. wartości umowy:
a) w zakresie zamówienia podstawowego 1437306,99 PLN
b) w zakresie opcji nr 1 - 61661,45 PLN
c) w zakresie opcji nr 2 - 98446,47 PLN
dot. pkt. 8.3), tj. termin wykonania zamówienia:
a) w zakresie zamówienia podstawowego: do 5 miesięcy, licząc od daty przekazania terenu robót.
b) w zakresie zamówienia opcjonalnego nr 1: do 3miesięcy, licząc od daty podpisania aneksu.
c) w zakresie zamówienia opcjonalnego nr 2: do 3miesięcy, licząc od daty podpisania aneksu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.