eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5515af6-fa96-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Monitoring pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151456/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.69.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 428679,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów biorących
udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Prace objęte ryczałtem:
Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS:
A. Prace przygotowawcze (wstępne):
a) montaż modułów GPS na 120 szt. pojazdów, w tym:
• 44 szt. pługo-posypywarek do prac na ulicach głównych
• 8 szt. ulicznych zamiatarek mechanicznych
• 10 szt. samochodów towarowo-osobowych do przewozu osób i sprzętu
• 16 szt. pojazdów do prac na ulicach osiedlowych
• 10 szt. ciągników do prac na chodnikach osiedlowych
• 25 szt. ciągników do prac na chodnikach głównych
• 7 szt. chodnikowych zamiatarek mechanicznych
b) montaż i uruchomienie kompletnych modułów GPS Wykonawcy wraz z czujnikami na każdym
z pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku
c) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych
przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej
d) przeszkolenie kierowców pojazdów w obsłudze zamontowanych urządzeń,
e) umożliwienie na dowolnej ilości stanowisk komputerowych Zamawiającego zainstalowania
pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania
wejścia na stronę internetową i dostęp do informacji online do wszystkich pojazdów
f) umożliwienie na maksymalnie 20 stanowiskach komputerowych firm odśnieżających, na
których sprzęcie zamontowano urządzenia GPS, poprzez zainstalowanie pakietów
oprogramowania klienckiego systemu monitoringu pojazdów lub możliwość kodowania wejścia
na stronę internetową i dostęp do informacji online wyłącznie do tych pojazdów, na których
zamontowano urządzenia GPS (niedopuszczalne jest, aby firmy miały dostęp do danych o
pojazdach innych firm odśnieżających) g) przeszkolenie maksymalnie 50 osób, zwanych dalej Użytkownikami, wskazanych przez
Zamawiającego w zakresie obsługi systemu monitoringu pojazdów
B. Bieżące utrzymanie:
a) bieżące utrzymanie oraz serwis modułów GPS
b) bieżące, ciągłe działanie systemu monitoringu pojazdów, w tym m.in.:
• rejestracja mierzonych parametrów oraz transmisja danych,
• udostępnianie informacji poprzez zapewnienie Zamawiającemu dostępu do bazy danych; dane
powinny być przechowywane i dostępne dla Zamawiającego z możliwością ich odtwarzania do 2
lat od zakończenia umowy,
• udzielanie drogą telefoniczną konsultacji w zakresie użytkowania systemu będącego
przedmiotem niniejszej umowy,
• elektroniczny system kontroli pojazdów powinien posiadać aktualną mapę do wizualizacji tras i
położenia pojazdów biorących udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku
umożliwiających monitorowanie pojazdów oraz analizę danych zarejestrowanych przez
urządzenia GPS
c) oprogramowanie powinno dostarczać jego Użytkownikowi niezbędne dane o pracy pojazdów,
takich jak m.in.:
• opis punktu położenia pojazdu w zdefiniowanym przedziale czasowym,
• maksymalną oraz średnią prędkość pojazdu na danym odcinku,
• czas i miejsce trwania postoju,
• informowanie o wszelkiego rodzaju alarmach dotyczących zainstalowanych urządzeń
pomiarowych (np. włamania, próby odcięcia zasilania oraz inne opcjonalne dane zdefiniowane
przez użytkownika, odczyt danych telemetrycznych z zainstalowanych w pojeździe urządzeń
pomiarowych),
• możliwość śledzenia wybranych pojazdów w czasie rzeczywistym
z dokładnością do 20 m,
• możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili,
• możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne
pojazdy,
• możliwość punktowego wskazania lokalizacji pojazdów na mapie we wskazanym konkretnym
czasie i dacie dla poszczególnych pojazdów,
• przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej,
• tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości
przejechanych kilometrów ulic, chodników przez poszczególne pojazdy w określonym przedziale
czasowym,
• system ma być czytelny, zapewniać łatwość identyfikacji pojazdów za pomocą wizualizacji
pojazdów (firma, sektor, ikona pojazdu itp.), a także powinien zawierać odrębnie wydzielone
zakładki dla pojazdów m.in.: ulic głównych, ulic osiedlowych, chodników oraz innych pojazdów .
Każdy Użytkownik powinien mieć możliwości indywidualnego konfigurowania zakładek. W
określonej zakładce powinny być wyświetlone wyłącznie pojazdy z wybranej grupy oraz
czytelnie wyświetlona dokładna ilość pojazdów pracujących w terenie,
• wszelkie raporty, historie tras w formie tabelarycznej czy też graficznej powinny posiadać opcję
wyboru dla jednego, kilku, bądź wszystkich pojazdów i wygenerowania żądanego raportu
(graficznego bądź tabelarycznego),
• niedopuszczalne jest, aby Zamawiający musiał generować raporty, wskazania, wykresy oraz
inne archiwalne dane oddzielnie dla każdego pojazdu, w celu uzyskania raportu zbiorczego dla
określonej przez Zamawiającego liczby pojazdów.
C. Demontaż:
a) demontaż modułów GPS i czujników
2.2. Prace zlecane protokołami konieczności:
Zadanie I – elektroniczny system kontroli pojazdów GPS:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy montażu i uruchomienia
dodatkowych modułów GPS na pojazdach do 50 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w punktach A-C Zadania I oraz poniższych wytycznych: • dodatkowo zamontowane moduły GPS powinny się znaleźć w systemie monitoringu pojazdów,
o którym mowa w pracach objętych ryczałtem
• Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Wykonawcy prac dodatkowych w każdym
momencie trwania umowy
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy przełożenia modułów/czujników
GPS na pojazdach do 30 szt. na zasadach opisanych dla prac objętych ryczałtem w Zadaniu I
wykonując kolejno prace z punktu C i następnie prace z punktu A (lit. b-d)
Zadanie II – elektroniczny system monitoringu wizyjnego:
A. Prace przygotowawcze (wstępne):
a) montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego we wskazanych przez Zamawiającego
miejscach załadunku pojazdów chlorkiem sodu lub innymi materiałami do likwidacji śliskości
b) firma biorąca udział w zimowym oczyszczaniu miasta Białegostoku (firma odśnieżająca), na
terenie której odbędzie się montaż monitoringu, zapewnia źródła zasilania elektrycznego i
połączenia internetowego do prawidłowego funkcjonowania monitoringu
c) Zamawiający zleci zainstalowanie monitoringu wizyjnego w maksymalnie 8 miejscach
d) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń podpisanych
przez Wykonawcę oraz przedstawiciela firmy odśnieżającej
e) umożliwienie na maksymalnie 10 stanowiskach komputerowych Zamawiającego
zainstalowania pakietów oprogramowania klienckiego systemu monitoringu wizyjnego miejsc
załadunku pojazdów lub możliwość kodowania wejścia na stronę internetową i dostęp do
informacji online
f) przeszkolenie 10 osób w zakresie obsługi systemu monitoringu wizyjnego pojazdów
B. Bieżące utrzymanie:
a) bieżące utrzymanie oraz serwis monitoringu wizyjnego
• Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu w czasie rzeczywistym o każdej
porze w trakcie trwania umowy,
• zapis cyfrowy z kamer powinien być zapisywany na serwerach Wykonawcy i przechowywany
przez okres przynajmniej 7 dni,
• Zamawiający powinien mieć możliwość podglądu obrazu zapisanego na serwerach
Wykonawcy o każdej porze w trakcie trwania umowy przynajmniej 7 dni od momentu
zarejestrowania danych,
• jakość obrazu powinna umożliwiać weryfikację faktu załadunku chlorku sodu oraz numerów
rejestracyjnych pojazdów, na które jest ładowany.
C. Demontaż:
a) demontaż monitoringu wizyjnego
W przypadku stwierdzenia awarii, modułu GPS/czujnika, monitoringu wizyjnego Wykonawca
zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń. Rozpoczęcie napraw nie później niż 12 godzin od
zgłoszenia lub stwierdzenia awarii systemu, jego elementu lub przyczyn niestabilnej pracy oraz
ich usunięcie w terminie do max. 24 godzin* od momentu zgłoszenia awarii (*czas reakcji będzie
oceniany w kryterium oceny ofert zgodnie z opisem w rozdz. XIX SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTRAK POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572812038

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65/2

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

STEKOP S.A. ul. Mołdawska 9, 02-127 warszawa - dostawa, montaż i bieżące utrzymanie oraz serwis monitoringu wizyjnego,
Auto Electro Paweł Gontarz, 23-408 Aleksandrów Pierwszy 39 - montaż urządzeń GPS,
RENOMAYO Michał Marczak, ul. Elizy Orzeszkowej 25, 11-400 Kętrzyn - montaż urządzeń GPS,
ARP SERWIS Adam Zagwożdżon, ul. Łukowa 11, 26-060 Chęciny - montaż urządzeń GPS


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.