eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Remont drogi gminnej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogi w Bukowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogi w Bukowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3194117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogi w Bukowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aed15fe-2b3d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004068/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi gminnej w ramach zadania: Modernizacja drogi w Bukowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229839/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261259,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi gminnej w ramach zadania pn.: Modernizacja drogi w Bukowicach”. Roboty budowlane dotyczą remontu drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o nr 184, 183/1 oraz 178, AM-1, obręb Bukowice, gmina Brzeg Dolny.
Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa opracowana przez A-VIA Adam Ozimina ul. M. Skłodowskiej-Curie 31/9, 55-120 Oborniki Śląskie, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch odcinków drogi gminnej: o długości 567,53m oraz 112,00m.
Remontowany odcinek nr 1 - długość 567,53m, początek zlokalizowany przy zjeździe dz. nr 183/1, koniec odcinka zlokalizowany jest przy dz. nr 280/8;
Remontowany odcinek nr 2 - długość 112,00 m, początek zlokalizowany na skrzyżowaniu z odc. 1, koniec zlokalizowany przy dz.nr 135/1.
Remont odcinków drogi polega na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o szerokości jezdni 3,50m. Wzdłuż przebudowywanej drogi przewidziano wykonanie poboczy utwardzonych gruntowych - wzmocnionych, stabilizowanych mechanicznie, o szerokości 0,50m i grubości 10cm. Wszystkie włazy studni, skrzynki zasów, nawiertek należy wyregulować do poziomu nowej nawierzchni.
Opis zakresu robót:
1) roboty ziemne i rozbiórkowe: rozbiórka istniejącej nawierzchni;
2) wykonanie konstrukcji drogi:
a) roboty ziemne w tym niwelacja istniejącej drogi,
b) usunięcie górnych warstw ziemi (humusu),
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej,
d) roboty wykończeniowe.
Bezpieczeństwo pracy w trakcie wykonywania robót budowlanych:
Roboty ziemne w miejscach występowania kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz sieci gazowej należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Dodatkowo należy przed rozpoczęciem robót wykonać przekopy kontrolne celem określenia głębokości ułożenia sieci.
W miejscach gdzie kabel występuje na zbyt małej głębokości tj. w warstwie projektowanej podbudowy należy kabel obniżyć do głębokości minimum 70cm oraz zabezpieczyć rurą osłonową.
W przypadku braku zapasu kabla konieczne może być wykonanie wstawki odcinka kabla oraz wykonanie muf (mufy nie mogą znajdować się pod jezdnią).
Roboty należy prowadzić z zachowaniem przepisów określonych w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
Ze względu na roboty wykonywane w terenie uzbrojonym w sieci infrastruktury technicznej, kierownik budowy jest zobowiązany, na podstawie art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć.
Zjazdy zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie budowy zjazdów gospodarczych indywidualnych do gospodarstw obowiązek ich wykonania spoczywa na wykonawcy robót. Zakres wykonania określa dokumentacja projektowa.
Zasady odbioru i płatność - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przewiduje odbiór częściowy robót, jednak zgodnie z zapisami w projekcie umowy Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. Rozliczenie robót nastąpi jednorazowo na podstawie faktury za całość wykonanych robót, wystawionej po spisaniu protokołu odbioru końcowego.
System odwodnienia drogi nie ulega zmianie, wody opadowe odprowadzane są poprzez spadki podłużne i poprzeczne na pobocze i tereny zielone i zagospodarowane w pasie drogowym drogi gminnej.
Wywóz odpadów i urobku z robót ziemnych wraz z utylizacją - w gestii Wykonawcy.
Obsługa geodezyjna – w gestii Wykonawcy.
Roboty budowlane prowadzić należy pod nadzorem kierownika budowy.
Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu terenu prac, nie będących przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
W zakres Wykonawcy jest opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskanie decyzji zatwierdzającej.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów pozwalających na zakończenie robót.
Przedmiar dołączony jest wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien mieć na uwadze, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i /lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Przyjmuje się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.
Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcę na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt Wykonawcy.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335193,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335193,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335193,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880235006

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Piotroniowice 56

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335193,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.