eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b2983b-927e-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul.Rudzkiej 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.61.2023.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3227732,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj modernizacji Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez biuro ATM Projekt Tomasz Król.
Kubatura obiektu: 14 770 m3.
2. Lokalizacja (adres):
Szkoła Podstawowa nr 53 zlokalizowana jest na dużej działce w rejonie ulic Rudzkiej i Klaudyny w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, działka nr ew. 2 z obrębu 7-04-04.
3. Zakres prac, w szczególności dotyczy:
• modernizacji placu zabaw z wymianą nawierzchni i urządzeń sportowych, relokacji przestrzeni zewnętrznej tzw. zielonej klasy wraz z uzupełniającym wykonaniem odcinka ogrodzenia wewnętrznego separującego strefy użytkowe dziedzińca szkolnego o odmiennym przeznaczeniu;
• termomodernizacji elewacji obiektu wraz niezbędnymi pracami naprawczymi i wymianą obróbek blacharskich oraz zwodów pionowych instalacji odgromowej, odświeżeniu elementów metaloplastycznych na elewacji i elementach przylegających (balustrady, osłony studni doświetlających, kraty ochronne), montażu balustrad na biegach schodów w obrębie dziedzińca wewnętrznego, montażu balustrad i zadaszenia nad wejściem do pomieszczeń technologii kuchni przy północno – zachodnim narożniku budynku głównego, montażu zadaszenia nad wejściem przy wschodniej klatce schodowej, wykonaniu ścianek osłonowych od wschodniej oraz zachodniej strony biegu schodów zewnętrznych wejścia głównego, na odcinkach odpowiadających wysięgowi istniejącego zadaszenia;
• wymiany instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z wyłączeniem wyremontowanych toalet ogólnodostępnych, wymiany instalacji hydrantów przeciwpożarowych wewnętrznych, wymiany instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i osłonami grzejników, z uwzględnieniem odcinków przebiegających w przestrzeni wyremontowanych toalet ogólnodostępnych oraz demontażu istniejących osłon z drewna litego, wymiany instalacji kanalizacji sanitarnej z wyłączeniem odcinków przebiegających przez wyremontowane toalety ogólnodostępne oraz przykanalików sieci kanalizacyjnej;
• wymiany istniejącej stolarki okiennej w łączniku sali gimnastycznej oraz w ścianach osłonowych klatek schodowych, na rozwiązanie z wykorzystaniem aluminiowego systemu fasadowego – fasady kurtynowej, częściowej wymiany drzwi wewnętrznych w korytarzach komunikacji ogólnej wraz z niezbędnymi pracami zapewniającymi zachowanie wymaganych współczesnymi przepisami prawa budowlanego parametrów światła przejścia stosownie do przeznaczenia pomieszczeń;
• wymiany listew odbojowych na ścianach korytarzy komunikacji ogólnej wraz z malowaniem ścian, wymiany posadzek na korytarzach komunikacji ogólnej;
• wymiany opraw oświetleniowych na korytarzach komunikacji ogólnej z wyłączeniem opraw oświetleniowych oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego;
3.1 W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego Załącznik do SWZ, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy
b) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla wszystkich branż i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
c) pełnienie nadzoru autorskiego.
Uwaga!
1. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
2. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły.

4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Zakres planowanych prac nie wpływa na dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający nie przewiduje w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia zrealizowania komunikacji wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami obiektu.
W toku realizacji prac i po ich zakończeniu konieczność utrzymania niezbędnych warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, nie pogarszającą stanu istniejącego.
5. Klauzule społeczne:
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
6.1 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
6.2 Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU)– stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Powyższy PFU może być wykorzystany tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno - Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programie Funkcjonalno -Użytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 48 tygodni (tj. 336 dni) od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż termin wykonania dokumentacji projektowej o której mowa w § 1 ust. 1 lit a) projektowanych postanowień umowy wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy.

8. Nieobowiązkowa wizja lokalna:
1) Zamawiający informuje, że zostanie przeprowadzona nieobowiązkowa wizja lokalna, która umożliwi zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 53 przy ul. Rudzkiej 6 w Warszawie, w dniu 11.12.2023 r. o godz. 13:00.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu/wyznaczenia dodatkowego terminu wizji.
3) Wykonawcy, proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki tj. do budynku szkoły ul. ul. Rudzkiej 6 w Warszawie na 5 minut przed planowanym terminem wizji.
4) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej – przedstawiciele Wykonawców zobowiązani zostaną do podpisania się na liście obecności (imię, nazwisko, firma reprezentowanego Wykonawcy).
5) W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących SWZ.
6) Dojazd osób biorących udział w wizji lokalnej, odbywać się będzie na własny koszt i we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

44113100-6 - Materiały chodnikowe

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3739938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3739938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXX-BUD Sebastian Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8241787678

7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska 22D

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3739938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.