eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2021 - 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2021 – 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2021 – 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd3a2c3-2285-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028949/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Kiełpina.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Bącz, Nowa Huta, Mirachowo, Staniszewo, Stara Huta, Głusino, Kolonia oraz Sianowo.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych
na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 253400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Sianowska Huta, Pomieczyńska Huta, Prokowo oraz Łapalice. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych
na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 223050,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Grzybno i Kaliska. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 69500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Mezowo, Dzierżążno, Borowo oraz Sitno. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 111600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Smętowo Chmieleńskie, Ręboszewo, Brodnica Dolna oraz Brodnica Górna. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 92600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył ofertę na Część nr 1 zamówienia, niezgodnie z postanowieniami art. 63 ust 2 ustawy Pzp, który to wskazuje, że w postępowaniu o udzielenie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w przedmiotowym postepowaniu złożył ofertę dla części nr 2 i 3. Z treści załączonej umowy Konsorcjum:
• JD KASPRZAK Sp. z o.o., ul. Gdańska 57/3, 83-330 Żukowo, NIP 589 206 70 38
• BUKAS Beniamin Kasprzak, Pomieczyńska Huta 9, 83-305 Pomieczyno, NIP 589 200 87 16
Jednoznacznie wynika, że osobą upoważnioną do reprezentowania, podpisywania dokumentów w tym oferty, jest Pan Dawid Kasprzak zwany liderem. Tymczasem umowa oraz wszelkie pozostałe oświadczenia, z wyjątkiem umowy konsorcjum zostały podpisane przez Pana Jakuba Kasprzak.
Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art. 128 do wyjaśnień oraz uzupełnienia dokumentów na jakiej podstawie dokumenty, w tym ofertę podpisał Pan Jakub Kasprzak. Przesłane dokumenty przez Wykonawcę nie zostały podpisane przez osoby do tego upoważnione przy składaniu oferty jak również przy wyjaśnieniach.
Zgodnie z art. 104 Kodeksu Cywilnego jednostronna czynność prawna dokonana w cudzym imieniu bez umocowania jest nieważna.
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w przedmiotowym postepowaniu złożył ofertę dla części nr 2 i 3. Z treści załączonej umowy Konsorcjum:
• JD KASPRZAK Sp. z o.o., ul. Gdańska 57/3, 83-330 Żukowo, NIP 589 206 70 38
• BUKAS Beniamin Kasprzak, Pomieczyńska Huta 9, 83-305 Pomieczyno, NIP 589 200 87 16
Jednoznacznie wynika, że osobą upoważnioną do reprezentowania, podpisywania dokumentów w tym oferty, jest Pan Dawid Kasprzak zwany liderem. Tymczasem umowa oraz wszelkie pozostałe oświadczenia, z wyjątkiem umowy konsorcjum zostały podpisane przez Pana Jakuba Kasprzak.
Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art. 128 do wyjaśnień oraz uzupełnienia dokumentów na jakiej podstawie dokumenty, w tym ofertę podpisał Pan Jakub Kasprzak. Przesłane dokumenty przez Wykonawcę nie zostały podpisane przez osoby do tego upoważnione przy składaniu oferty jak również przy wyjaśnieniach.
Zgodnie z art. 104 Kodeksu Cywilnego jednostronna czynność prawna dokonana w cudzym imieniu bez umocowania jest nieważna.
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77309,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77309,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77309,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860020393

7.3.3) Ulica: ul. Grodziskowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77309,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124273,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124273,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124273,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860020393

7.3.3) Ulica: ul. Grodziskowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124273,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożyli Państwo ofertę na Część nr 6 zamówienia, wykorzystując formularzu kalkulacji ceny oferty niezgodny z dokumentami zamówienia
Zgodnie z ugruntowanym orzecznictwem krajowym, Zamawiający uprawniony jest do poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, tj. omyłek polegających na uzyskaniu błędnego wyniku wskutek przeprowadzenia działania matematycznego.
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.