eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Remont elewacji budynku CAM nr 5 z budową zewnętrznego szybu windowego oraz instalacją dźwigu osobowego, a także wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont elewacji budynku CAM nr 5 z budową zewnętrznego szybu windowego oraz instalacją dźwigu osobowego, a także wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274158

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00258513/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 80%
1.2 Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 10%
1.3 Termin przekazania windy do użytkowania (W) 10%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
2.1 Cena oferty (C)

najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------x 100 pkt x 80 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

2.2 Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: (D) - 10%
Za skierowanie do realizacji zamówienia osób, które legitymują się kwalifikacjami
i doświadczeniem wymaganymi dla spełniania warunków udziału w postępowaniu
a dodatkowo legitymują się niżej opisanym wykształceniem lub doświadczeniem:
• Kierownika budowy, spełniającego warunki udziału oraz legitymującego się doświadczeniem zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych zakończonych i należycie wykonanych obejmujących remont elewacji licowanej cegłą o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 (dotyczy powierzchni licowanej cegłą) obejmujący co najmniej czyszczenie całej elewacji wraz z wymianą uszkodzonych elementów i uzupełnieniem spoin a okres pełnienia funkcji obejmował całość realizacji tj.: od przekazania placu budowy do odbioru końcowego otrzyma:(maksymalnie 10 punktów w kryterium).

Ilość zadań 1 2 3 i więcej
Przyznane punkty –D: 0 5 10


2.3 Termin przekazania windy do użytkowania: (W) – 10%
Wykonawca który zaoferuje najkrótszy termin (podany w tygodniach) budowy szybu windowego wraz z instalacją windy oraz uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji otrzyma 10 pkt
Ww. termin nie może być dłuższy niż termin realizacji Umowy tj. 9 miesięcy. Oferta,
w której nie zostanie zaproponowany termin budowy szybu windowego wraz
z instalacja windy inny niż 39 tygodni otrzyma 0 pkt w tym kryterium

Najkrótszy termin (ilość tygodni)
W = ---------------------------------------------------------------x 100 pkt x 10 %
termin w ofercie ocenianej (ilość tygodni)

Łączna liczba punktów dla oferty (L) w kryteriach stanowić będzie sumę liczby punktów uzyskanych w kryterium cena (C), kwalifikacje i doświadczenie osób (D) oraz termin przekazania windy do użytkowania (W)

L=C+D+W

Po zmianie:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 80%
1.2 Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 10%
1.3 Termin przekazania windy do użytkowania (W) 10%
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
2.1 Cena oferty (C)

najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------x 100 pkt x 80 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

2.2 Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: (D) - 10%
Za skierowanie do realizacji zamówienia osób, które legitymują się kwalifikacjami
i doświadczeniem wymaganymi dla spełniania warunków udziału w postępowaniu
a dodatkowo legitymują się niżej opisanym wykształceniem lub doświadczeniem:
• Kierownika budowy, spełniającego warunki udziału oraz legitymującego się doświadczeniem zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych zakończonych i należycie wykonanych obejmujących remont elewacji licowanej cegłą o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 (dotyczy powierzchni licowanej cegłą) obejmujący co najmniej czyszczenie całej elewacji wraz z wymianą uszkodzonych elementów i uzupełnieniem spoin a okres pełnienia funkcji obejmował całość realizacji tj.: od przekazania placu budowy do odbioru końcowego otrzyma:(maksymalnie 10 punktów w kryterium).
- 1 zadanie – 0 punktów
- 2 zadania - 5 punktów
- 3 zadania i więcej – 10 punktów

2.3 Termin przekazania windy do użytkowania: (W) – 10%
Wykonawca który zaoferuje najkrótszy termin (podany w tygodniach) budowy szybu windowego wraz z instalacją windy oraz uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji otrzyma 10 pkt
Ww. termin nie może być dłuższy niż termin realizacji Umowy tj. 39 tygodni. Oferta, w której nie zostanie zaproponowany termin budowy szybu windowego wraz z instalacja windy inny niż 39 tygodni otrzyma 0 pkt w tym kryterium

Najkrótszy termin (ilość tygodni) W = --------------------------------------------------------x 100 pkt x 10 %
termin w ofercie ocenianej (ilość tygodni)

Łączna liczba punktów dla oferty (L) w kryteriach stanowić będzie sumę liczby punktów uzyskanych w kryterium cena (C), kwalifikacje i doświadczenie osób (D) oraz termin przekazania windy do użytkowania (W)

L=C+D+W

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Roboty remontowe i renowacyjne,Roboty renowacyjne

Po zmianie:
Roboty remontowe i renowacyjne,Instalowanie wind

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
W związku z koniecznością określenia terminu realizacji w dniach albo miesiącach termin realizacji zamówienia wskazany w dokumentach zamówienia - 39 tygodni - został przeliczony na dni, co dało 273 dni. Co za tym idzie, wskazany w ogłoszeniu termin - 273 dni - należy traktować jak 39 tygodni.

Po zmianie:
W związku z koniecznością określenia terminu realizacji w dniach albo miesiącach termin realizacji zamówienia wskazany w dokumentach zamówienia - 39 tygodni - został przeliczony na dni, co dało 273 dni. Co za tym idzie, wskazany w ogłoszeniu termin - 273 dni - należy traktować jak 39 tygodni.
Termin przekazania do użytkowania windy – zgodnie z ofertą (jako kryterium oceny oferty).
Zamawiający ujednolica zapis zgodnie z zapisami SWZ:
a) termin rozpoczęcia - w dniu przekazania placu budowy
b) termin zakończenia robót - 39 tygodni od daty przekazania placu budowy.
c) Termin przekazania do użytkowania windy – zgodnie z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.

Po zmianie:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy wykonawcy - załącznik nr 1 do SWZ;
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
- zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), jeżeli dotyczy;
- dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w postaci gwarancji lub poręczenia). Wymagane jest przekazanie z ofertą oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczna w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy (dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/poręczyciela).
- zakres rzeczowo-finansowy (załącznik nr 6.3. do SWZ);
- dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące robót budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ), jeżeli dotyczy;
- dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ, jeżeli dotyczy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy z podaniem tytułu: bądź w inny sposób jednoznacznie identyfikować postępowanie, którego wadium to dotyczy:
Gmina Miasto Świnoujście
27 1240 3914 1111 0010 0965 1187

Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr BZP.271.1.15.2022 pn.: Remont elewacji budynku CAM nr 5
z budową zewnętrznego szybu windowego oraz instalacją dźwigu osobowego a także wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.)

Po zmianie:
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy z podaniem tytułu: bądź w inny sposób jednoznacznie identyfikować postępowanie, którego wadium to dotyczy:
Gmina Miasto Świnoujście
27 1240 3914 1111 0010 0965 1187

Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr BZP.271.1.15.2022 pn.: Remont elewacji budynku CAM nr 5
z budową zewnętrznego szybu windowego oraz instalacją dźwigu osobowego a także wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej.)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-01 12:00

Po zmianie:
2022-08-08 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-01 12:00

Po zmianie:
2022-08-08 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-30

Po zmianie:
2022-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.