eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c92e44-0c91-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019181/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176157/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350200,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część I – Przyprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872100-2 - Pieprz

15872200-3 - Przyprawy korzenne

15872300-4 - Zioła

15872400-5 - Sól

4.5.5.) Wartość części: 30440,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część II – Produkty sypkie (w tym zbożowe);2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15611000-4 - Ryż łuskany

15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15614000-5 - Ryż przetworzony

15615000-2 - Otręby

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15831200-4 - Cukier biały

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 44583,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część III – Produkty konserwowe, bakalie, oleje, sosy, przetwory; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03111200-4 - Orzeszki ziemne

03111300-5 - Nasiona słonecznika

03222000-3 - Owoce i orzechy

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222315-4 - Żurawina błotna

15241400-3 - Tuńczyk puszkowany

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15321000-4 - Soki owocowe

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331420-7 - Pomidory konserwowane

15331460-9 - Warzywa puszkowane

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15332310-0 - Orzechy palone lub solone

15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne

15831600-8 - Miód

15841000-5 - Kakao

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15871210-9 - Sos sojowy

15871230-5 - Ketchup

15871273-8 - Majonez

15891400-4 - Zupy

15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze

15892400-1 - Zagęszczacze

15893000-4 - Produkty suszone

15899000-6 - Proszek do pieczenia

4.5.5.) Wartość części: 275176,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35504,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35504,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35504,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337

7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA

7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35504,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45225,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45225,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45225,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337

7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA

7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47737,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283702,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283702,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283702,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337

7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA

7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283702,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.