eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja 3. konferencji "Współczesna Geologia Samorządowa" w dniach 19-22 listopada 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja 3. konferencji „Współczesna Geologia Samorządowa” w dniach 19-22 listopada 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja 3. konferencji „Współczesna Geologia Samorządowa” w dniach 19-22 listopada 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56770e8f-f345-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie zapisami pkt 11 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 12 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE
DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 14 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA
OFERT

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie zapisami pkt 22 SWZ Dane Osobowe

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie zapisami pkt 22 SWZ Dane Osobowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.34.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3. Konferencji Współczesna Geologia Samorządowa, która odbędzie się w dniach 19-22 listopada 2024 roku obejmująca: wynajęcie sali konferencyjnej z wyposażeniem i obsługą techniczną, wyżywienie uczestników wraz z obsługą kelnerską oraz usługę noclegową, z tym że przedmiotem zamówienia objęte są usługi świadczone w dniach 18-22 listopada 2024 r.
1.1. W ramach zamówienia podstawowego organizowanego wydarzenia Wykonawca:
1) zakupi materiały promocyjne zgodnie ze specyfikacją i na zasadach szczegółowo określonych w OPZ.
2) udostępni dla potrzeb konferencji przygotowaną salę konferencyjną dla maksymalnej liczby 420 uczestników, przy czym Zamawiający przewiduje minimalną liczbę uczestników na poziomie 250 osób, wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, salą konsumpcyjną, pomieszczeniami technicznymi, pomieszczeniami sanitarnymi w dniach 18-22 listopada 2024r.;
3) udostępni, dla potrzeb spotkania branżowego, przygotowaną małą salę konferencyjną dla maksymalnej liczby 40 osób, jednak nie mniej niż 30 osób, wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, salą konsumpcyjną, pomieszczeniami technicznymi, pomieszczeniami sanitarnymi w dniu 22 listopada 2024 r.;
4) udostępni miejsce punktu rejestracyjno-informacyjnego wraz z wyposażeniem w dniach 18-22 listopada 2024 r.,
5) zapewni obsługę techniczną wyposażonych sal konferencyjnych oraz pomieszczeń towarzyszących w dniach 19-22 listopada 2024 r.;
6) zapewni usługę noclegową ze śniadaniem uczestnikom konferencji dla maksymalnej liczby 420 uczestników, przy czym Zamawiający przewiduje minimalną liczbę uczestników na poziomie 250 osób: 3 x nocleg ze śniadaniem w dniach 19-22 listopada 2024 r.
7) zapewni usługę noclegową ze śniadaniem dla organizatorów nie więcej niż 20 osób: (1 x nocleg ze śniadaniem w dniu 18/19 listopada 2024 r.);
8) zapewni wyżywienie (4 x przerwy kawowe, 4x obiad, 3x kolacja) dla maksymalnej liczby 420 uczestników, przy czym nie mniej niż 250 osób: wraz z obsługą kelnerską w dniach 19-22 listopada 2024r.;
9) zapewni wyżywienie dla organizatorów nie więcej niż 20 osób (1 x obiad, 1 x kolacja w dniu 18 listopada 2024 r.).
Szczegółowo opisane w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający na podstawie art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
2. Zamawiający najpóźniej na 30 dni przed datą organizacji Konferencji poinformuje Wykonawcę mailowo, na adres wskazany do kontaktów w umowie, o uruchomieniu opcji i zakresie w jakim ma być uruchomiona.
3. W ramach zamówienia opcjonalnego Zamawiający przewiduje:
3.1. organizację uroczystej kolacji i kolacji biesiadnej dla wszystkich uczestników konferencji w maksymalnej liczbie 420 osób (nie mniej niż 250 osób), w dniach 19 i 20 listopada 2024r., w ramach której Wykonawca zapewni:
 oprawę muzyczną (każdorazowo do ok. 6 godzin) w postaci obsługi imprezy przez DJ-a z bogatą dyskografią, zabezpieczenia miejsca na parkiet taneczny i odpowiedniego nagłośnienia.
 specjalne menu dostosowane do uroczystej kolacji składające się minimum z przystawki, dania głównego na ciepło, deseru, bufetu zimnego, napojów zimnych i gorących. Wykonawca w terminie 14 dni przed planowaną datą pierwszej kolacji przedstawi Zamawiającemu propozycje menu uroczystej kolacji na każdy dzień. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag do zaproponowanego menu. Najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia imprezy Zamawiający zaakceptuje menu uroczystej kolacji.
 obsługi kelnerskiej w czasie trwania kolacji (każdorazowo do ok. 6 godzin),
3.2. organizację kolacji bufetowej w dniu 21 listopada 2024r. wraz z obsługą kelnerską,
3.3. wynajmu obiektu konferencyjnego w dniu 22 listopada 2024r. - 2 sale konferencyjne wraz z obsługą techniczną (jedna sala konferencyjna dla maksymalnej liczby 420 uczestników, druga sala konferencyjna dla maksymalnej liczby 40 uczestników – spotkanie branżowe),
3.4. kompleksowej usługi gastronomicznej dla wszystkich uczestników konferencji w maksymalnej liczbie 420 osób (nie mniej niż 250 osób) w dniu 22 listopada 2024r. w tym: jednorazowej przerwy kawowej, obiadu wraz z obsługą kelnerską,
3.5. Usługi noclegowej 21/22.11.2024 r. ze śniadaniem dla wszystkich uczestników konferencji w maksymalnej liczbie 420 osób (nie mniej niż 250 osób).
4. Zamawiający zastrzega prawo do niekorzystania z całości usług określonych w ramach prawa opcji. Zamawiający może skorzystać tylko z części przewidywanej do realizacji opcji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postepowaniu:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w ciągu ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi, polegające na organizacji konferencji (kongresów, warsztatów, sympozjów, szkoleń, spotkań firmowych lub biznesowych itp.) w zakresie udostępnienia sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną oraz wyżywieniem obejmującym przygotowanie i obsługę przerwy kawowej oraz przerwy obiadowej
(z wydawaniem gorących posiłków), w których w każdej uczestniczyło co najmniej 100 osób, świadczoną dla jednego podmiotu w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia oświadczenia jeżeli w postępowaniu zostanie złożona
1 oferta;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, liczby uczestników, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100).
2. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w w PKO BP nr konta:
11 1020 1042 0000 8702 0504 1811 w tytule przelewu: „wadium, oznaczenie sprawy: EZP.26.34.2024”.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem kwalifikowanym,
lub podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone zgodnie z zapisami pkt. 10 SWZ 10. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamiany do umowy określono w Załączniku nr 2 do SWZ § 11. ZMIANY UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert opisane w pkt 16 SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.