eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WM/SZP/TP/2/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WM/SZP/TP/2/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8982123598

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/2/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba5024d5-f24a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 107_Przeglądy kominów z inwentaryzacją i z czyszczeniem oraz zapisem w ewidencji elektronicznej ( umowa 3-letnia 2024-2025 )

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Specyfikacja połączenia
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
b. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
c. Kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
d. Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne.
Pełną obsługę techniczną platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34 (w dni robocze godz. 8.00-16.00); e-mail: helpdesk@logintrade.net
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:
Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej – dostępnym pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdz. XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/2/2024/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie D, E.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 1: inwentaryzacje i przeglądy 63 budynków, 1816 czyszczeń przewodów dymowych, 66 czyszczeń przewodów spalinowych, 1541 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie J, K wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie:
w ramach Zadania 2: inwentaryzacje i przeglądy 231 budynków, 2852 czyszczenia przewodów dymowych,396 czyszczenia przewodów spalinowych, 3058 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie M, N wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie:
w ramach Zadania 3: inwentaryzacje i przeglądy 55 budynków, 1996 czyszczeń przewodów dymowych, 148 czyszczenia przewodów spalinowych, 484 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz wpisem do KOB oraz CEEB w nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonie C, L wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) czyszczenie przewodów kominowych wraz z ich przeglądami, a także spisy inwentaryzacyjne, wpisy do KOB oraz CEEB uwzględniając obowiązujące przepisu prawa w tym w szczególności:
a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; tekst jednolity w Dz. U. z 2020r. poz. 1333.
b) ustawę z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456)
c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010r. poz. 719).
d) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz.836).
e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
f) rozporządzenie Ministra Gospodarki Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
g) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego
h) rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
a także zgodnie ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Usług (dalej: SWiOU). Czynności stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy Wykonawca wykona łącznie w ramach Zadania 4: inwentaryzacje i przeglądy 100 budynków, 4536 czyszczeń przewodów dymowych, 242 czyszczenia przewodów spalinowych, 1195 czyszczeń przewodów wentylacyjnych.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot umowy dla każdego rejonu zawiera załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, na których będą wykonywane czyszczenia przewodów kominowych może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, o ile zmiana ta nie spowoduje zwiększenia łącznej liczby czyszczeń. Zamawiający dopuszcza też możliwość wyłączenia na każdym etapie wykonywania umowy, poszczególnych budynków z wykonywania usług czyszczenia przewodów kominowych w następujących przypadkach:
1) sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej;
2) wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont);
3) przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Przedmiot zamówienia określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości, przy czym łączna wartość zmian polegających na zmniejszeniu zakresu zamówienia nie może być większa niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w ofercie dla każdego zadania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi.
Czyszczenie będzie wykonywane w obiektach budowlanych zamieszkałych oraz na czynnym terenie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dokonać czyszczenia z poszanowaniem miru domowego i mienia osób zajmujących lokale oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo przebywającym w miejscu czyszczenia osobom.
Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w oparciu o kryteria określone w rozdz. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do dokonania wpisu w Centralnej Ewidencji Emisyjności budynków na podstawie art. 27b ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2022.438 t.j.); Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę inwentaryzacji przewodów kominowych lokali dla minimum 10 budynków.
Przez pojęcie jednej usługi Zamawiający rozumie usługi, o których mowa powyżej, wykonywane w ramach jednej umowy/kontraktu.
UWAGA:
W przypadku wykazania przez wykonawcę usług powtarzających się lub ciągłych, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca musi wykazać wartość zrealizowanych usług w ramach jednej umowy/kontraktu, odpowiadającą wartości określonej przez Zamawiającego w ww. warunku .
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w zakresie doświadczenia na podstawie wykazu usług, o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 pkt 1 SWZ.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
lub
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
lub
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, bez ograniczeń,
w zależności od zakresu posiadanych uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie wykazu osób, o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 pkt 2 SWZ.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Uwaga:
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same osoby spełniające powyższe wymagania mogą być potwierdzeniem spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp oraz art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór załącznik nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 4 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
2) Formularz cenowy (załącznik 1a do SWZ),
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
4)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - wzór stanowi załącznik nr 5a, 5b do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) - W celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
Uzasadnienie zastrzeżenia i rodzaje informacji przekazuje się na formularzu oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) w zakresie wymaganych uprawnień - każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi posiadać wymagane uprawnienia;
2) w zakresie doświadczenia oraz w zakresie osób przewidzianych do realizacji - przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać spełnienie warunku.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty dołączają Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Inne informacje dotyczace Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określono w treści SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres oraz warunki zmian w treści umowy określono w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zamieszczonej pod adresem: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, zastosuje kryterium selekcji w postaci kryterium ceny, o którym mowa w rozdziale XVIII SWZ, tzn. do negocjacji zostaną zaproszeni maksymalnie trzej wykonawcy, którzy zadeklarowali najniższe ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający: Gmina Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. działają Wrocławskie
Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław
Wyłącza się stosowanie klauzul społecznych w odniesieniu do wymagań związanych z zatrudnieniem osób zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp, z uwagi na specyfikę usługi - wyłączenie dotyczy wszystkich czynności wykonywanych w ramach posiadanych uprawnień zawodowych osób bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia, jeżeli są wykonywane w ramach samodzielnych funkcji technicznych. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem zapisów § 17 projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający nie przewiduje przesłanek fakultatywnego wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 109 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w pkt 1 rozdz. IX SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 rozdz. IX SWZ, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
Oferta pod rygorem nieważności sporządzona w formie lub w postaci elektronicznej, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym musi zawierać:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ),
2) Formularz cenowy (załącznik 1a do SWZ),
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wzór stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - wzór stanowi załącznik nr 5a, 5b do SWZ;
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
Wykonawca przed zawarciem umowy w szczególności poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego, wniesie przed zawarciem umowy, zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 0,5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia dla danego zadania.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Dorota Szymańska (tel. 71 323 57 17).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.