eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie szkolenia online "Metody planowania" dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia online „Metody planowania” dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p2651/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach/przeprowadzenie-szkolenia-online-metody-planowania-dla-pracownikow-wst-plsk-z-siedziba-w-krakowie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia online „Metody planowania” dla pracowników WST PLSK z siedzibą w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e94eb20-2809-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Usługa szkoleniowa dla pracowników WST PLSK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy INTERREG Polska-Słowacja 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231973/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.35.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w roku 2021 minimum 6 godzinnego szkolenia z zakresu „Metody planowania” dla pracowników Wspólnego Sekretariatu Technicznego PL-SK w Krakowie. Szkolenie ma odbyć się w formie online. I. Podstawowe założenia dotyczące szkolenia 1. Termin realizacji szkolenia: Szkolenie planowane jest w okresie: listopad 2021 r.
2. Uczestnicy: Pojedyncza grupa szkoleniowa to maksymalnie 16 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania bezkosztowej zmiany liczby uczestników na 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, zastrzegając, że minimalna liczba uczestników to 6 osób. 3. Miejsce i czas trwania szkolenia/ warsztatu: 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w trybie online przy pomocy platformy do zdalnej komunikacji, którą zapewni Zamawiający. 2. Ramy czasowe trwania szkolenia mają zawierać się w ramach czasowych pracy biura tj. między 8:15 a 16:15. 3. Dokładny plan szkolenia ma uwzględniać do wyboru przez Zamawiającego: a) podział na 2 bloki po 3 godziny zegarowe. Jeden blok realizowany w jednym dniu (3h) z odstępem maksymalnie dwutygodniowym (do ustalenia z Zamawiającym) z jedną 20 minutową przerwą techniczną, lub b) blok jednodniowy trwający minimum 6 godzin z minimum trzema przerwami technicznymi. II. Ramowy program szkolenia Wykonawca powinien bazować na ćwiczeniach warsztatowych i przekazaniu uczestnikom informacji w następujących obszarach: 1. 12 tygodniowy plan - wyznaczanie celów 12 tygodniowych (3 miesięcznych) planowanie wykonania za pomocą metody „12 tygodniowy rok” 2. Planowanie dnia – time blocking 3. Narzędzia do planowania - przegląd narzędzi, dzięki którym można definiować i zarządzać planami celów 12 tygodniowych 4. Planowanie wsteczne – określanie optymalnej daty/godziny rozpoczęcia projektu 5. Wykorzystanie Harmonogramu Adamieckiego do planowania – tworzenie przejrzystych planów i planowanie zasobów (np. grafików) 6. Monitorowanie stanu zaawansowania realizacji celów i zadań (mierniki za pomocą których można sprawdzić, czy cele i zadania zostały zrealizowane) 7. Filary produktywności (czynniki pomagające osiągnąć cel) 8. Automotywacja co ma wpływa na naszą motywację i jak ją zapewnić 9. Przegląd tygodnia (wypracowanie agendy własnego przeglądu tygodnia) 10. Notatki (efektywne zarządzanie notatkami) 11. Efektywne wykorzystywanie maila (koncept inbox zero) III. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1. Przedstawić szczegółowy program szkolenia, w terminie nie później niż 5 dni roboczych po podpisaniu umowy. Zamawiający zaakceptuje lub zgłosi uwagi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania propozycji Wykonawcy. Ostateczną propozycję programu szkolenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 1 dnia roboczego od dnia otrzymania uwag. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od otrzymania ostatecznej wersji programu szkolenia dokona jego akceptacji. Forma przedstawienia – wersja elektroniczna przesłana drogą mailową, forma akceptacji lub zgłaszania uwag – wersja elektroniczna przesłana drogą mailową. W uzasadnionym przepadku Zamawiający dopuszcza modyfikację programu szkolenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Z inicjatywą zmiany programu może wyjść zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, natomiast wszelkie zmiany programu szkolenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Przesłanką do zmiany programu mogą być w szczególności uwagi uczestników szkolenia realizowanego w ramach przedmiotu umowy. 2. Merytorycznie przygotować materiały szkoleniowe tj. wersja papierowa oraz elektroniczna prezentacji (w formacie PDF, prezentacji Power Point lub prezentacji Prezi) i przekazać je Zamawiającemu, nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia. 3. Na zakończenie szkolenia, przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników. Nie później niż 5 dni roboczych po szkoleniu przekazać je drogą mailową Zamawiającemu wraz z zestawieniem zbiorczym podsumowującym wyniki ankiet. 4. Przygotować oraz przekazać zamawiającemu certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu/warsztacie wraz z podpisanym protokołem odbioru usługi - pocztą tradycyjną lub kurierem maksymalnie do 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAUREN Peso Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272595631

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.