eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 9596

1.5.8.) Numer faksu: +4889 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,88451,79981c4cec64c7e9bafd03b9b7878972.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a0721f8-e62c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Termomodernizacja pałacu Dhonów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 projekt pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212623,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi i towarzyszącymi im badaniami archeologicznymi dotyczącymi zadania pn. „Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej i konserwatorskiej pracami konserwatorskimi, restauratorskimi oraz robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych i w ich otoczeniu oraz towarzyszącymi im badaniami, a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót realizacji ww. robót, prac i badań, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie”.
2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w załączniku nr 5 do SWZ - wzór/projekt umowy.
3. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót, pozwoleniami konserwatorskimi i innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności, o których mowa w we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania.
4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją.
5. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.
6. Typ kontraktu na roboty budowlane:
1) sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe,
2) zadanie jest realizowane w systemie „buduj”,
3) dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,78437,2c261344ae0940be1138bcc63aaa5e3e.html
4) przedmiot zamówienia na roboty budowlane składa się z dwóch zadań
a) zadanie I-Termomodernizacja pałacu Dohnów-siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu wspófinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w ramach projektu pn. „Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”oraz wspófinansowane ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
- termomodernizację obiektu,
- termomodernizację stolarki okiennej i drzwiowej,
- kompleksową modernizację instalacji c.w.u oraz kompleksowa wymiana instalacji c.o. i grzejników,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną,
b) zadanie II - rewitalizacja pałacu, wykonanie części prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pozostałej części pałacu - wspófinansowane ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego obejmujące w szczególności:
- przebudowę i modernizację części skrzydła północnego pałacu, w granicach określonych w dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format), obejmująca kondygnację parteru, I piętra, II piętra,
- wykonanie prac adaptacyjnych w pozostałej części pałacu,
- wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej,
- wykonanie prac instalacyjnych branży elektrycznej według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 2, 3 i 4):
7. Zamawiający działając na podstawie art.310 ustawy Pzp informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549687,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Orion Krzysztof Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-120-04-67

7.3.3) Ulica: ul. Barcza 26

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-685

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Dotyczy SEKCJA VIII UMOWA :
1. Wykonawca (inspektor nadzoru) zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia
podpisania umowy z tym, że:
1) zadanie I – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później niż do 15.06.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dofinasowania,
2) zadanie II – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później nie do 15.12.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dotacji celowej.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik
nr 5 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków patrz także §VI SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.