eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna Podlaska › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy zespole szkół w Leśnej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy zespole szkół w Leśnej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 30

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833450720

1.5.8.) Numer faksu: 833450721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lesnapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lesnapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aac7882e-c4d7-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy zespole szkół w Leśnej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac7882e-c4d7-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021727/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy zespole szkół w Leśnej Podlaskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1108593,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni.
Na działkach nr ewid. 5/1 i 5/6 należy wykonać:
 boisko wielofunkcyjne o wymiarach 30x46m łączącego w sobie 4 dyscypliny sportowe o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej. W skład boiska wchodzą boisko do piłki ręcznej, dwa boiska do koszykówki i dwa boiska do siatkówki oraz kort tenisowy.
 odwodnienie boiska wielofunkcyjnego,
 oświetlenie terenu boiska i bieżni,
 ogrodzenie wraz a piłkochwytami
 bieżnię czterotorową o długości biegu 60m (całość 80m)
 nowe ciągi pieszo-jezdne
 montaż monitoringu
 montaż małej architektury (ławki, kosze, ławki sportowe, stojaki na rowery)
 - przebudowa istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz kanalizacyjnej (kolizja z boiskiem)

Realizacja tego zadania polegać będzie na:
1. Opracowaniu dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum(o ile wymagane):
 opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
 uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
 wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 opracowaniu mapy do celów projektowych,
 uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
 uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
 uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych i innych zarządców,
 uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
 opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz.U. 2023 poz. 682),
 uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
 opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej.
2. Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji budowy boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią.
3. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 wykonanie kompletnego projektu budowlanego,
 uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi,
 wykonanie ww. robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
 udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady.

Szczegółowy zakres robót stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej zwany również PFU) – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Pomocniczo załączono Szacunkowe przedmiary robót. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w szacunkowych przedmiarach robót mogą ulec zmianie na etapie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe. Pomimo podania w przedmiarach robót szacunkowych wartości wskaźnikowych zakresu prac należy dane te traktować wyłącznie jako szacunkowe, a Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową zgodnie z postanowieniami SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1842958,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRES-BUD, USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MATEUSZ TRESKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061400551

7.3.3) Ulica: ul. Unitów Podlaskich 12

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.