Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.1 Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 240-32-41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip2.wokiss.pl/koninp/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-przetargi.html.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dafedbd-2ff7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001767/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 912322,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych jak również bezpłatny odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, zgodnie z:
a) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021r. poz. 450 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa, z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.
z 2020r. poz. 717),
c) rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547),
W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych
z uwzględnieniem nowych wzorów i rodzajów tablic.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 61000 szt.
2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 500 szt.
3. Dodatkowe samochodowe jednorzędowe 150 szt.
4. Dodatkowe samochodowe dwurzędowe 40 szt.
5. Motocyklowe zwyczajne 4000 szt.
6. Motorowerowe zwyczajne 1000 szt.
7. Tymczasowe 80 szt.
8. Indywidualne 100 szt.
9. Zabytkowe 200 szt.
10. Wtórniki tablic 1500 szt.
11. Profesjonalne samochodowe 12 szt.
12. Profesjonalne dodatkowe 6 szt.
13. Profesjonalne motocyklowe 2 szt.
14. Profesjonalne motorowerowe 2 szt.
15. Samochodowe zmniejszone 180 szt.
16. Samochodowe , motocyklowe, motorowerowe, zmniejszone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 42 szt.
W tym:
- tablice zwyczajne – do oznaczania wszystkich pojazdów,
- tablice indywidualne – do oznaczania wszystkich pojazdów,
- tablice zabytkowe – do oznaczania pojazdów zabytkowych,
- tablice tymczasowe – do oznaczania wszystkich pojazdów czasowo zarejestrowanych,
- tablice zmniejszone do oznaczania pojazdów silnikowych posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej,
- tablice do rejestracji profesjonalnej – do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów podlegających profesjonalnej rejestracji,
- tablice dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem - tablice samochodowe do pojazdów ekologicznych, - tablice dodatkowe – tablice przeznaczone na bagażnik samochodowy,
- wtórniki tablic – do oznaczania wszystkich pojazdów
1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości tablic rejestracyjnych nie osiągając całości wartości zamówienia przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic oraz zmian rodzajowych w ramach wartości zamówienia w zależności od bieżących potrzeb. Podane wyżej ilości tablic stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. W przypadku ich niezrealizowania w całości wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze.
1.3. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w miarę występujących potrzeb na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego przez okres 3 lat. Zamówienie każdorazowo będzie określać wielkość dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych. Bieżące dostawy do 2000 sztuk będą się odbywać w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice indywidualne, dodatkowe, wtórniki tablic rejestracyjnych, (do 50 sztuk) dostarczane będą w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14721100-2 - Tlenek glinu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009800,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1009800,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009800,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: ul. Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009800,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Tlenek glinu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.