Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227913/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego
dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Moczarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001276610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moczary
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134611107
1.5.8.) Numer faksu: 13 461 34 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmoczary@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmoczary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiegodla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb18c01-2a7b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227913/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z rozładunkiem) oleju opałowego lekkiego w roku 2022 -
wg potrzeb DPS Moczary do kotłowni olejowej Domu Pomocy Społecznej w Moczarach, 38-700 Ustrzyki Dolne,
Moczary 41, w ilości 160 000 litrów wg parametrów zgodnych z normą PN- C 96024:2011 oraz Rozporządzeniem
Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów
oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe, (Dz.U.2016.2008).
4.2 Do rozładunku oleju opałowego niezbędna jest pompa oraz licznik przy autocysternie. Do każdej partii oleju
opałowego musi być dołączone świadectwo jakości oleju opałowego wystawione przez producenta. Przedmiot
zamówienia obejmuje transport, załadunek i rozładunek oleju na koszt Wykonawcy. Przedmiot
zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych
telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa nastąpić musi nie
później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Podana ilość jest ilością szacunkową,
(maksymalną), obliczoną na podstawie dotychczasowego zużycia z lat ubiegłych, jednak może ulec zmianie
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości szacunkowej
dostaw. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiającego. Wykonawca
otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. W sytuacji, w której w toku realizacji umowy Zamawiający
zleci dostawy w wysokości niższej jak podana w pkt. 4.1. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia
odszkodowawcze z ww. tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627792 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627792 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627792 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRANS ZBIGNIEW SZELIGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690110180
7.3.3) Ulica: SŁOWACKIEGO 9
7.3.4) Miejscowość: SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiającego na lata 2025-2027
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.