eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Budowa drogi leśnej nr 37 w Docelowej Sieci Dróg na terenie leśnictw Cisów i Sieraków" (odcinek 2+109,10 - 3+599)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej nr 37 w Docelowej Sieci Dróg na terenie leśnictw Cisów i Sieraków” (odcinek 2+109,10 – 3+599)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413171968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi leśnej nr 37 w Docelowej Sieci Dróg na terenie leśnictw Cisów i Sieraków” (odcinek 2+109,10 – 3+599)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c62fb5-b5ff-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00483271/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi nr 37 w DSD - etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1498475,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie kompleksowej realizacji zadania pn. „Budowa drogi leśnej nr 37 w Docelowej Sieci Dróg na terenie Leśnictw Cisów i Sieraków na odcinku km 2+109,10 – km 3+599”.
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ: „Budowa drogi leśnej nr 37 w Docelowej Sieci Dróg na terenie Leśnictw Cisów i Sieraków” sporządzona przez firmę JR – Justyna Rybak, Wielka Wieś 8a, 27-215 Wąchock, która obejmuje:
a) Projekt wykonawczy,
b) Projekt budowlany,
c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (określane również jako STWiOR lub SST),
d) Przedmiar robót 2 etap (km 2+109,10 – km 3+599),
e) Dokumentację wykonania badań geotechnicznych (zawarta w projekcie budowlanym).
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem robót budowlanych jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych obejmującej m.in.: wytyczenie obiektów w terenie, rozliczenie powierzchni realizacji robót budowlanych, przygotowanie materiałów niezbędnych do odbioru robót w tym przewidzianych w SST, złożenie do zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej cały zakres prac.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy w cyklu dwuletnim z podziałem na następujące etapy realizacji:
- etap I (roboty budowlane będące przedmiotem odbioru częściowego na odcinku drogi od km 2+109,10 – km 3+599) - przeznaczony do realizacji w 2024 roku,
- etap II (wykonanie wszystkich przewidzianych w projekcie robót budowlanych na odcinku drogi od km 2+109,10 – km 3+599) - przeznaczony do realizacji w 2025 roku,
- etap III (przekazanie przyjętej w PODGiK geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla wykonanego odcinka od km 2+109,10 – km 3+599) przeznaczony do realizacji w 2025 roku.


2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ
3. Umowy o pracę
3.3.1 Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób
o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie.
3.3.2 Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) ( zw. dalej „obowiązkiem zatrudnienia”).
3.3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.3.2 na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy z osobą zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy – pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę.
3.3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.3.2. O zgłoszeniu nowych osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą – pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę.
3.3.5 Obowiązek zatrudnienia dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców.
3.3.6 Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie określonym w projektowanych postanowieniach umowy, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu aktualny wykaz personelu podlegającego obowiązkowi zatrudnienia oraz oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie osoby wskazane w tym wykazie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę,
3.3.7 Nieprzedłożenie wykazu dokumentów o których mowa wyżej lub stwierdzenie, że w przypadku do osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia nie zostały określone obowiązki Wykonawcy określone w punktach 3.3.1 -3.3.6 stanowić będzie przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w postaci kar umownych wyspecyfikowanych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.3.8 Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy.
4. W odniesieniu do niniejszego postępowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części mając na uwadze względy organizacyjne, celowościowe i ekonomiczne. Przedmiot zamówienia i jego wielkość odpowiada możliwościom wykonawców z sektora MŚP oraz Zamawiający uznał, że ewentualny podział zamówienia na części byłby bezcelowy z uwagi na nadmierne koszty wykonania zamówienia wynikające ze skali zamówienia. Droga jest jednym obiektem budowlanym i podział na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz wzrostem kosztów wykonania zamówienia. Konieczność i potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zaszkodzić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1912907,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1912907,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1912907,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Dychała prowadzący działalność gospodarczą pn. Krzysztof Dychała Firma Usługowo – Budowlana „KDBUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1912907,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.