eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/U/4620-95/2023: Remont kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych w budynku kościoła garnizonowego w m. Radom, pl. Konstytucji 3-go Maja 1



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/U/4620-95/2023: Remont kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych w budynku kościoła garnizonowego w m. Radom, pl. Konstytucji 3-go Maja 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.amwsinevia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/U/4620-95/2023: Remont kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych w budynku kościoła garnizonowego w m. Radom, pl. Konstytucji 3-go Maja 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e2d5a1-9e42-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-95/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 835758,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych w budynku kościoła garnizonowego w m. Radom, pl. Konstytucji 3-go Maja 1.

Zakres robót obejmuje:
• roboty demontażowe technologii kotłowni,
• roboty demontażowe instalacji c.o.,
• roboty rozbiórkowe (w tym elementów z betonu, cegły i GKF),
• likwidacja zabudowy schowków,
• wykonanie technologii kotłowni, tj. montaż kotła, rurociągów, armatury, sytemu kominowego,
• wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z systemem detekcji gazu,
• wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA,
• wykonanie oświetlenia awaryjnego w pomieszczeniach piwnicy kościoła,
• wykonanie niezbędnych prób, pomiarów, badań i rozruchu kotłowni,
• przebudowa instalacji c.o. w pomieszczeniach piwnicznych,
• roboty budowlane,
• demontaż istniejącej i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej i o odporności ogniowej EI 30 i EI 60,
• wykonanie prac remontowych,
• wykonanie kanałów nawiewnych i wywiewnych,
• wykonanie ścian i obudowy komina z płyt GKF,
• wywiezienie elementów drewnianych, betonowych, ceglanych i stalowych (karty odpadu),
• wykonanie i uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach cegłami,
• rozbiórka pokrycia dachu,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy miedzianej,
• remont schodów do pomieszczenia kotłowni,
• prace malarskie ścian i sufitu,
• montaż urządzeń wyposażenia łazienki,
• wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja (dokumentacja techniczna, STWiOR oraz przedmiar robót) stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę na terenie objętym zakresem zamówienia. Osoba do kontaktu: Robert Łyżeń tel.: 606 320 131.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262690-4 - Remont starych budynków

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873832,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934160,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873832,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-THERM ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9223054150

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873832,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.