eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła - doposażenie szkół podstawowych Gminy Miejskiej Kętrzyn"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła - doposażenie szkół podstawowych Gminy Miejskiej Kętrzyn"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 752 05 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41fc6999-de7e-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła - doposażenie szkół podstawowych Gminy Miejskiej Kętrzyn"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fc6999-de7e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044702/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Nowoczesna szkoła - doposażenie szkół podstawowych Gminy Miejskiej Kętrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Nowoczesna szkoła – doposażenie szkół podstawowych Gminy Miejskiej Kętrzyn” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336852,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: monitory interaktywne, laptopy z oprogramowaniem, tablety graficzne, słuchawki nauszne, multimedialne programy edukacyjne, plansze demonstracyjne, gry i zabawy językowe, tablica szkolna, mysz komputerowa, urządzenie nagłaśniające, pamięć przenośna, dysk zewnętrzny, urządzenie wielofunkcyjne, biurka szkolne, szafka pod urządzenie wielofunkcyjne, szafa aktowa, kable HDMI i USB. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a dla Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30195000-2 - Tablice

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 82232,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in. monitor interaktywny, laptopy
z oprogramowaniem, tablety graficzne, słuchawki nauszne, multimedialne programy edukacyjne, plansze demonstracyjne, gry
i zabawy językowe, tablica szkolna, mysz komputerowa, urządzenie nagłaśniające, pamięć przenośna, dysk zewnętrzny, urządzenie wielofunkcyjne, biurka szkolne, kable HDMI i USB, ławki dla uczniów, krzesło szkolne, bryły magnetyczne, bryły transparentne, ułamki magnetyczne, przybory magnetyczne, plansze dydaktyczne, zegar magnetyczny, termometr, tablica szkolna, krzesło biurowe obrotowe, mapa polityczna Europy, mapa ogólnogeograficzna Ameryki, interaktywne plansze przyrodnicze, pogoda i klimat – geografia, kompas do map, rodzaje gleb – próbki, skały, minerały i skamieliny, magnetyczny układ słoneczny, mapy ścienne, model struktury Ziemi, poziomice i warstwice, mapa fizyczna Polski, multimedialny atlas dla szkół. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22114300-5 - Mapy

22114200-4 - Atlasy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

30195000-2 - Tablice

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 87587,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: monitory interaktywne, statyw do monitora, głośniki, komputer, urządzenie wielofunkcyjne, gry planszowe, mapy ścienne, gry plenerowe, programy multimedialne, tablety, tablica szkolna, książki, krzesła, ławki szkolne. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39143310-2 - Stoliki

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

30195000-2 - Tablice

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

22110000-4 - Drukowane książki

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 75715,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: komputery, monitory, klawiatura, myszki, głośnik mobilny, napęd optyczny zewnętrzny, urządzenie wielofunkcyjne, laptopy, mapy ścienne, plansze dydaktyczne.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30195000-2 - Tablice

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 24410,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: łóżko wodne, podstawa muzyczna, mata z systemem wibracji, lustro akrylowe, Wibropodest, projektor, tarcze obrazkowe, baldachim, kącik lustrzany, tor świetlno-dźwiękowy, kolumny wodne, kolorowa drabina, tapeta UV, lampa UV, magiczne akwarium, panel podświetlany, silikonowe numery i litery, klepsydra deszczowa, panel lustrzany, kule lustrzane, pryzmy dźwiękowe, sensoryczne klocki, wytwornica baniek, zestaw figur, sakwa, laptop, oprogramowanie systemu EEG Biofeedback, monitor, drukarka laserowa, głośnik mobilny, mysz optyczna, pasta klejąco-przewodząca . Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 66906,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103547,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "AKS" Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650112537

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98961,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98961,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT Mebel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220798559

7.3.3) Ulica: Gdańska 45

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98961,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90406,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90406,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90406,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Piątka" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831257773

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90406,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty na część 4 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86874,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86874,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86874,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITWORK Mariusz Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231045840

7.3.3) Ulica: Chabrowa 17

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86874,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.