Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198292/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie miasta Wrocławia z podziałem na trzy części: obszar północny, obszar południowy, obszar wschodni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 49
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c97d7eb5-e5a6-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie pasem drogowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego na terenie miasta Wrocławia z podziałem na trzy części: obszar północny, obszar południowy, obszar wschodni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97d7eb5-e5a6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004597/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TXZ/EIO/76/2023/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1137878,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 1 - obszar A - Północny (ograniczony od południa przez: ulicę Średzką, ul. Kosmonautów, ul. Lotniczą, ul. Legnicką, ul. Rybacką, ul. Sikorskiego, ul. Podwale, rzekę Odrę (południowy brzeg rzeki), most Grunwaldzki, pl. Grunwaldzki, al. Kochanowskiego, mosty Jagiellońskie, al. Brucknera, ul. Bolesława Krzywoustego, al. Jana III Sobieskiego bez ww. ulic lub obiektów)4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 406340,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2 - obszar B - Południowy (ograniczony od północy przez: ul. Średzką, ul. Kosmonautów, ul. Lotniczą, ul. Legnicką, ul. Rybacką, ul. Sikorskiego, ul. Podwale, rzekę Odrę (południowy brzeg rzeki), rzekę Oławę (zach. brzeg rzeki), ul. Walońską, pl. Wróblewskiego, ul. gen. K. Pułaskiego, ul. Dyrekcyjną, ul. Ślężną, ul. Wyścigową, al. Karkonoską łącznie z ww. ulicami lub obiektami)4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 406340,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 3 - obszar C – Wschodni (ograniczony od zachodu przez: al. Jana III Sobieskiego, ul. Bolesława Krzywoustego, al. Brucknera, mosty Jagiellońskie, al. Kochanowskiego, most Szczytnicki, pl. Grunwaldzki, most Grunwaldzki, rzekę Oławę (zach. brzeg rzeki) z ww. ulicami lub obiektami, ul. Walońską, pl. Wróblewskiego, ul. gen. K. Pułaskiego, ul. Ślężną, ul. Wyścigową, al. Karkonoską bez ww. ulic lub obiektów4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 325197,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515264,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515264,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515264,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rotomat Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zaberd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515264,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513477,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513477,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513477,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zaberd Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rotomat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943163837
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513477,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415247,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415247,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415247,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rotomat Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zaberd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415247,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez położenie nakładek asfaltowych i uzupełnienie poboczy tłuczniem na drogach gminnych
- "Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.