eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wizyta studyjna w Brukseli.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wizyta studyjna w Brukseli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wizyta studyjna w Brukseli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc73f95-f4ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „UPH w Siedlcach – Uniwersytet Maxi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-A034/19-00 poz. 124.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 280000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zorganizuje wyjazd studyjny do Ośrodka akademickiego lub merytorycznie związanej z przedmiotem zamówienia instytucji w Brukseli. Czas wizyty 3 dni (2 noclegi), a weźmie w nim udział grupa 5 pracowników UPH.
2. Wykonawca zapewni wizytę w Ośrodku akademickim lub związanej z przedmiotem zamówienia instytucji w Brukseli, realizującym badania na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dostępności. Wykonawca zapewni uczestnictwo w seminarium/warsztaty na temat projektowania uniwersalnego i dostępności oraz zapoznanie się z infrastrukturą placówki, jako przykładu dobrych praktyk w w/w zakresach, a także z zapoznanie z infrastrukturą miejską/publiczną w tym samym zakresie.
3. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd tj.:
1) zapewni transport z Siedlec do Warszawy oraz przelot z Warszawy do Brukseli i powrót, przy czym:
a) transport – bus/autokar na lotnisko musi być przygotowany na transport 5 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację; Zamawiający nie przewiduje dużego bagażu (powyżej 20 kg na osobę), poza bagażem podręcznym,
b) Wykonawca zapewni transport z najbliższego lotniska oddalonego od hotelu, a zarazem od siedziby Ośrodka w Brukseli,
c) Wykonawca zapewni pełen transport tj. wszystkie przejazdy podczas całej wizyty
w Brukseli,
d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i zgodnego z wymogami lotniska i kraju docelowego transferu uczestników, w tym zorganizuje przeprowadzanie testu na
COVID-19;
2) zapewni wyżywienie w postaci trzech posiłków w ciągu dnia tj.:
a) śniadania w postaci stołu szwedzkiego, które będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków herbaty i kawy,
b) obiadu w postaci: dwóch dań czyli zupy i drugiego dania mięsnego z ziemniakami, makaronem lub kaszą oraz soku lub wody,
c) kolacji w postaci: dania gorącego mięsnego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wędlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa
- z zastrzeżeniem, że wyżywienie w pierwszym dniu wyjazdu rozpocznie się obiadokolacją, a posiłki niewydane uczestnikom w ostatnim dniu wyjazdu zostaną zastąpione tzw. „suchym prowiantem” na czas podróży do Polski;
3) podczas podróży i pobytu pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji, również na terenie ośrodka akademickiego;
4) pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej hotelu, w pokojach dwuosobowych z łazienką i dostępem do WiFi.
5) pokryje wszystkie koszty związane z pobytem w ośrodku tj. seminarium, zwiedzania i demonstrowania funkcjonowania ośrodka oraz infrastruktury miejskiej; Zamawiający dopuszcza nierównomierne obciążenie poszczególnych dni zadaniami podczas pobytu;
6) zapewni opiekę jednego pilota ze znajomością języka polskiego i angielskiego na całej trasie podróży i podczas pobytu oraz pokryje koszty związane z wyżywieniem i noclegami tej osoby; Osoba pilotująca winna mieć uprawnienia pilota wycieczek, posiadać wykształcenie wyższe oraz posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
7) ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczęśliwych wypadków na okres podróży i pobytu w ośrodku (minimalne wymagania dotyczące ubezpieczenia: KL oraz Ass 50 000 euro,bagaż 500 euro, NNW 20000 zł).
4. Wizyta studyjna musi mieć przede wszystkim wymiar poglądowy, powinna dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu przed rozpoczęciem świadczenia usług.
6. Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
7. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców oraz pilota (przewodnika) ponosi wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50935,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50935,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS s.c. M. Błachno-Wyrwicka, K. Lewandowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 522-286-30-52

7.3.3) Ulica: ul. Czerwonych Maków 10/37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-493

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50935,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie do 4 miesięcy od podpisania umowy,
z zastrzeżeniem poniższego punktu.
2. Sugerowana data realizacji usługi: do 15.09.2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.