eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Remonty dróg leśnych - usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO UJSOŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Huberta 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujsoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujsoly@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ujsoly.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-ujsoly/remonty-drog-lesnych--usuwanie-szkod-powodziowych-na-terenie-nadlesnictwa-ujsoly-cz-ii

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych – usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb757790-2be4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231350/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490984,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Usuwanie szkody powodziowej na drodze leśnej Kościelec, leśnictwo Okrągłe

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Okrągłe.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 115,0 mb i szerokości 3,50 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego wykonanie koryta na całej szerokości jezdni,
- Wykonania podbudowy z kruszywa łamanego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 24562,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Naprawa szkody powodziowej na drodze leśnej nr 10 w leśnictwie Gawłowskie

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Gawłowskie.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 120,0 mb i szerokości 3,50 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego wykonanie koryta na całej szerokości jezdni,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 63002,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Usuwanie szkód powodziowych na drodze leśnej nr 16 w leśnictwie Gawłowskie

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Złatna i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Gawłowskie.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 110,0 mb i szerokości 3,0 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego wykonanie koryta na całej szerokości jezdni,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
- Wykonanie i zabudowa wodospustów drewnianych,
- Usuwanie namułu z cieków,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 107092,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Szkoda powodziowa - naprawa uszkodzonego korpusu drogi leśnej nr 41 w leśnictwie Morgi.

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowość Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 30,0 mb i szerokości 3,0 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w naprawy uszkodzonego korpusu drogi leśnej w tym umocnienie korpusu drogowego koszami z siatki stalowej, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową uzupełnienie krawędzi jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 75250,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przebudowa drogi nr 45 w leśnictwie Morgi.

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Ujsoły, miejscowości Soblówka i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Morgi. Działka nr 3060/10.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Przebudowa obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej od 0+000 do 0+390 o długości 390,0 mb o szerokości 3,50 – 5,0 m i szerokości jezdni 3,50 m. Szerokość poboczy 0,40 – 0,60 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- rozbiórki uszkodzonych wodospustów,
- korytowania zabrudzonej podbudowy tłuczniowej,
- uzupełnienia podbudowy i nadania normatywnych spadków,
- wykonania warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- skropienia nawierzchni,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonania poboczy,
- odmulenia rowów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 208234,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Usuwanie szkód powodziowych na drodze „Wzdłuż torów” w leśnictwie Kiczora.

Droga leśna przeznaczona do remontu zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, powiat żywiecki, Gmina Milówka, miejscowość Zwardoń i znajduje się na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w leśnictwie Kiczora.

Projektowany remont wykonany zostanie w obrębie istniejącego pasa drogi leśnej bez naruszenia prawa własności osób trzecich.

Remont obejmuje odcinek drogi leśnej stokowej o długości 50,0 mb i szerokości 3,0 m.

Remont obejmuje roboty budowlane w szczególności w zakresie:
- Mechanicznego wykonania koryta na całej szerokości jezdni,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – górna,
- Usuwanie namułu z cieków,
- Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m z namułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 12840,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23500,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27117,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23500,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23500,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66015,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82893,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66015,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Uslugowa „Beskidek” s.c. Marta Matuszny, Wojciech Matuszny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482635939 REGON 241839954

7.3.3) Ulica: Istebna 1267

7.3.4) Miejscowość: Istebna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-470

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66015,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103161,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139998,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103161,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103161,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87359,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99098,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87359,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532543554, REGON: 368941275

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87359,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243117,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302423,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243117,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532281456, REGON: 072886097

7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243117,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14656,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15268,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14656,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5530010606, REGON: 070061323

7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395

7.3.4) Miejscowość: Rajcza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14656,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.