Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135701/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00149811/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00168195/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00183910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół Miejskich z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566835411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golub-dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół Miejskich z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7699f32a-c27b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół Miejskich z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół Miejskich z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
b) termomodernizację ścian piwnicznych budynku szkoły,
c) modernizację ścian cokołowych sali sportowej,
d) termomodernizację ścian nadziemia budynku szkoły,
e) termomodernizację ścian nadziemia sali sportowej,
f) termomodernizację stropodachu,
g) wymianę schodów zewnętrznych budynku,
h) likwidację otworów okiennych na hali sportowej i łączniku,
i) wymianę instalacji odgromowej,
j) zamontowanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
k) wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych, zgodnie z ustaleniami zawartymi na stronie BGK (https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/), oraz tablic wymaganych prawem budowalnym najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych. Treść i lokalizacja tablic zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
a) dokumentacja projektowa wraz z załącznikami dotycząca termomodernizacji,
b) dokumentacja projektowa wraz z załącznikami dotycząca dotycząc likwidacji otworów okiennych,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
d) decyzja pozwolenia na budowę nr 4/2023 z dnia 20.01.2023 r. wydana przez Starostę Golubsko-Dobrzyńskiego, znak: AB.6740.10.2023.CWoj, dotycząca likwidacji otworów okiennych,
e) informacja Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego, że inwestycja, polegająca na komplek-sowej termomodernizacji z montażem instalacji fotowoltaicznej nie wymaga dokona-nia zgłoszenia robót budowlanych ani uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
f) ekspertyzy: chiropterologiczna oraz ornitologiczna,
g) specyfikacja warunków zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany opraw oświetleniowych oraz modernizacji instalacji centralnego ogrzewania.
4) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
5) Kosztorysy ofertowe, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ, dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6450000,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6598900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450000,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GRA-MAR Joanna Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030013518
7.3.3) Ulica: Chopina 35
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450000,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Przebudowa drogi w miejscowości Węgiersk
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
- Modernizacja dróg i drogi dla pieszych na terenie gminy wiejskiej Golub-Dobrzyń
- Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.