eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Nisko: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku.
Numer ogłoszenia: 200272 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171362 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz specjalistycznych materiałów papierniczych do ploterów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku. Dostawa materiałów biurowych i papierniczych realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień do dnia 15 lipca 2013r. Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego. Zamówienie podzielone zostało na części: Część I - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych (wg zestawienia). Załącznik A - specyfikacja cenowa - materiały biurowe Lp. Nazwa materiału Jedn. ilość 1 Blok listowy A5, biały papier szt 30 2 Blok listowy A4, biały papier szt 30 3 Długopis czerwony szt 30 4 Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50 szt) szt 200 5 Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny (150/50szt) szt 200 6 Długopis na sprężynce szt 30 7 Dziurkacz min. 25 kartek, z wysuwanym ogranicznikiem szt 10 8 Dysk CD R w obudowie t. slim szt 150 9 Dysk DVD+ R w obudowie t.slim szt 20 10 Ekierka szt 10 11 Etykiety samoprzylepne 70x37mm, 100 arkuszy, 2400 etykiet opak 3 12 Foliopis permanentny 0,6 mm szt 12 13 Folia do bindowania A4 (100szt) opak 2 14 Fastykuła bezkwasowa A4, gramatura 1230g/m2 szt 100 15 Grzbiet do bindowania 165 kartek, kolor czarny, 19 mm (100szt) opak 1 16 Gumki do ołówka, średnie szt 20 17 Klipy biurowe 32mm (12szt) opak 5 18 Klipy biurowe 25mm (12szt) opak 5 19 Klipy biurowe 15mm (12szt) opak 5 20 Koperta C5, biała samoklejąca ( 500 szt) opak 12 21 Koperta E4 z rozszerzonym dołem szt 50 22 Koperta C 6, biała samoklejąca (1000 szt/) opak 15 23 Koperta B4 , biała (250szt) opak 4 24 Koperta A4, biała (250szt) opak 4 25 Koperty bąbelkowe do przesyłania dysków CD szt 50 26 Korektor w płynie, szybkoschnący z gąbką, 20 ml szt 30 27 Kostka samoprzylepna kolorowa, 100kart, 38x51 mm (12 szt) opak 10 28 Kostka samoprzylepna kolorowa 100 kart, 76x76 mm (6 szt) opak 5 29 Koszulka foliowa A4 na dokumenty (100 szt) opak 30 30 Kostka wielokolorowa luz 8,5 x 8,5 cm szt 100 31 Klej biurowy wysokiej jakości, nie marszczący papieru, do papieru, fotografii, tektury t.Esselte , 17 g szt 80 32 Linijka 20 cm szt 20 33 Mechanizm skoroszytowy (wpinka) szt 500 34 Nożyczki 21 cm, stalowe z rączką z tworzywa sztucznego szt 10 35 Okładka do bindowania A4 (100szt), czarna opak 2 36 Ołówek zwykły HB, bez gumki szt 24 37 Papier ksero A3, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat ryza 50 38 Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m2 (500szt) załączyć certyfikat ryza 1000 39 Płyta Blu-ray (5szt) opak 2 40 Rolka termiczna 57x30 /10/ opak 6 41 Rozszywacz szt 10 42 Segregator kolorowe A4, 50 mm t. Esselte szt 200 43 Segregator kolorowe A4, 75 mm t. Esselte szt 200 44 Skoroszyt zawieszkowy ? A4, biały, kartonowy, bezkwasowy szt 250 45 Skoroszyt zawieszkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy szt 150 46 Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy, bezkwasowy szt 300 47 Skoroszyt zwykły, biały A4 , bezkwasowy szt 100 48 Skoroszyt plastikowy A4 , kolorowy szt 100 49 Skoroszyt A4 twardy PCV z oczkami, kolorowy szt 500 50 Spinacze metalowe okrągłe 28mm (100 szt) opak 150 51 Taśma klejąca 24mm x 10m szt 60 52 Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/ szt 10 53 Teczka papierowa wiązana A4 , biała na większą ilość dokumentów, bezkwasowa szt 500 54 Zakładki indeksujące 8 x prostokąt 45 x 12, kolorowe szt 20 55 Zeszyt A4 z twarda okładką, kratka szt 30 56 Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy, czerwony) szt 80 57 Zszywacz do min. 40 kartek szt 10 58 Zszywki 24/6 t. Esselte (1000szt) opak 200 Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek Załącznik B - specyfikacja cenowa - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Lp. Nazwa przedmiotu Jedn. Ilość R/O 1 Atrament HP 3550 trójkolorowy, 8 ml Szt. 4 2 Atrament HP 3550,czarny, 10 ml Szt. 8 3 Atrament HP 5652 czarny, 19 ml Szt. 4 4 Atrament HP 5652 trójkolorowy, 17 ml Szt. 2 5 Zestaw atramentów sublimacyjnych 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 kpl 2 6 Zestaw atramentów 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 kpl 3 7 Toner HP LJ 1100, 2500 kopii Szt. 2 8 Toner HP LJ 2820 czarny, 5000 kopii Szt. 1 9 Toner HP LJ 2820 kolor, 4000 kopii, c/m/y, 3 szt kpl 1 10 Toner OKI C3450,kolor c/m/y 2500 kopii, 3 szt kpl 1 11 Toner OKI C3450, czarny, 2500 kopii Szt. 1 12 Toner OKI B 431d, 12000 kopii Szt. 3 O 13 Toner Lexmark E120 , 2000 kopii Szt. 5 O 14 Toner Lexmark T640 czarny, 21000 kopii Szt. 1 15 Toner Samsung ML 2571N, ML1610, 3000 kopii Szt. 20 16 Toner Samsung ML1640, 1500 kopii Szt. 3 17 Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii Szt. 2 18 Toner Samsung ML 2955 DW, 2500 kopii Szt. 2 O 19 Toner Dell 2230, 3500 kopii Szt. 20 20 Toner Dell 2330, 6000 kopii Szt. 3 O 21 Toner Ricoh Aficio MP W2401 Szt. 2 O 22 Toner Ricoh 2016, 9000 kopii Szt. 3 23 Toner Ricoh 2022, MP 2550 SPC, 2851 MP, 11 000 kopii Szt. 8 O 24 Toner Ricoh 2050 PCL6, 10 000 kopii, czarny Szt. 2 O 25 Toner Ricoh 2050 PCL6, kolor c/m/y, 9500 kopii kpl 1 O 26 Toner Ricoh MPC2800, czarny 20 000 kopii Szt. 1 O 27 Toner Ricoh MP C 3002, czarny, 20000 kopii Szt. 1 O 28 Toner Ricoh MP C 3002, kolor c/m/y, 18000 kopii kpl 1 O 29 Toner Ricoh Aficio SP C232SF, czarny 6500 kopii Szt. 2 30 Toner Ricoh Aficio SP C232SF, kolor, c/m/y 6000 kopii kpl 1 31 Toner fax Panasonic KX-FAT 411E, 2000 kopii Szt. 2 O Część III - Dostawa materiałów papierniczych do ploterów Załącznik C - specyfikacja cenowa - materiały papiernicze do ploterów LP. Nazwa asortymentu jedn. miary ilość 1 Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,841 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm opak. 4 2 Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,594 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm opak. 4 3 Papier do plotera Ricoh Aficio MP W2401, wysoka biel, bezpyłowy 80g/m2, 0,420 x 175 m, średnica wewnętrzna rolki 7,6 cm opak. 1 4 Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,841 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm opak. 1 5 Papier do plotera HP 510 PS, wysoka biel, bezpyłowy 90g/m2, 0,594 x 110 m, średnica wewnętrzna rolki 5,1 cm opak. 1 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dwie lub trzy części. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia. Wymagania odnośnie materiałów biurowych i papierniczych. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych - atramentów i tonerów posiadających pojemności startowe. Zamawiający wymaga dostarczenia do kserokopiarek i drukarek oznaczonych w zestawieniu lit. O, materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, których producentem jest producent urządzenia, do którego mają zastosowanie. Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek atramenty i tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność atramentu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O - oryginalny a literką R - równoważny. Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych. Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia atramentu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transport do Starostwa Powiatowego w Nisku. Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne oraz specjalistyczne materiały papiernicze do ploterów Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka Jawna, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17431,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16401,07

  • Oferta z najniższą ceną: 16401,07 / Oferta z najwyższą ceną: 17334,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INV MEDIA Jakub Migas, ul. Dworkowa 1A/46, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21216,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19919,57

  • Oferta z najniższą ceną: 19919,57 / Oferta z najwyższą ceną: 26828,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów papierniczych do ploterów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka Jawna, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 622,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559,91

  • Oferta z najniższą ceną: 559,91 / Oferta z najwyższą ceną: 822,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.