eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483cf289-37d8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 i 1598).
Ze względu na wyczerpanie się kwoty umownej, istniała pilna konieczność zapewnienia ciągłości realizacji usługi na odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy. Skorzystanie z usługi firmy, której kontenery znajdowały się na terenie Centrum, umożliwiło uniknięcia wymiany kontenerów na okres obowiązywania okresu przejściowego, gdyż wymiana kontenerów i pojemników wiązałaby się w tym krótkim okresie czasu z ogromnym przedsięwzięciem logistycznym oraz dodatkowymi kosztami. Utrzymanie ciągłości realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych, segregowanych i innych miało przede wszystkim szczególne znaczenie ze względów sanitarno – epidemiologicznych. Biorąc pod uwagę fakt zakwaterowania słuchaczy w pełnej obsadzie, niemożliwe było bowiem wstrzymanie wytwarzania odpadów do czasu wyłonienia nowego wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/21/ZT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia był odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu CSP w Legionowie: z zamykanych kontenerów na odpady zmieszane o pojemności 7 m3, z zamykanych kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów – tworzywa sztuczne, papier i szkło typu „Bóbr” o pojemności 1.100 l oraz pojemników typu „Dzwon” (z odsuwaną/podnoszoną klapą) o pojemności 1,5 m3.
2. Prognozowana ilość wywozu kontenerów na odpady komunalne zmieszane
o pojemności 7 m3 – 16 sztuk, kontenerów typu „Bóbr” o pojemności 1.100 l
do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, papieru i szkła – 16 sztuk, pojemników typu „Dzwon” o pojemności 1,5 m3 – 12 sztuk.
3. Zleceniodawca będzie zgłaszał Wykonawcy potrzebę odbioru odpadów komunalnych ze wskazanego kontenera w formie pisemnej przesłanej faksem lub przez e-mail.
4. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia w godzinach 6:00 – 14:00, a w szczególnych przypadkach do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
5. Każdorazowo odbiór odpadów potwierdzać będzie pracownik CSP na protokole odbioru wykonania usługi.
6. Wszystkie kontenery podstawiane, wymieniane i opróżniane są na własny koszt – podstawiającego.
7. Bezwzględnie wymagane jest aby wszystkie kontenery i pojemniki były czyste i sprawne technicznie.
8. Bezwzględnie wymagane jest aby wszystkie kontenery 7 m3 były oznakowane logo firmy Wykonawcy, a kontenery do zbiórki odpadów segregowanych typu „Bóbr” i „Dzwon” oznakowane dodatkowo (opisane) rodzajem odpadu dla jakiego
są przeznaczone, w tym również kolorami: tworzywa sztuczne – żółty, szkło – zielony, papier – niebieski; przy czym kolory pojemników do zbiórki odpadów segregowanych wraz z podziałem na rodzaje zbieranych odpadów, szczegółowo określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Legionowo.
9. Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym transportem.
10. W przypadku składowania odpadów na wysypisku Wykonawca usługę tę będzie opłacać z własnych środków finansowych.
11. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zmiany proporcji ilości kontenerów na odpady komunalne zmieszane do ilości kontenerów na odpady segregowanie i inne, w granicach wartości brutto zamówienia określonej w umowie oraz zakresu segregacji zgłoszonej w umowie.
12. Wykonawca wykona określoną usługę z należytą starannością i zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym sanitarno – porządkowymi oraz ustaleniami umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do zaproszenia.
14. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
15. Wraz z zaproszeniem do negocjacji Zamawiający przekazał:
1) Formularz oferty, którego wzór stanowił załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) Formularz cenowy, którego wzór stanowił załącznik nr 2 do zaproszenia;
3) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegał wykluczenia oraz spełniał warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowił załącznik nr 3 do zaproszenia;
4) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzana i transportu odpadów wg. załącznika nr 4;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15724,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Marek Włodarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531-000-09-42

7.3.3) Ulica: Nasielska 26

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15724,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.