Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483cf289-37d8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 i 1598).
Ze względu na wyczerpanie się kwoty umownej, istniała pilna konieczność zapewnienia ciągłości realizacji usługi na odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy. Skorzystanie z usługi firmy, której kontenery znajdowały się na terenie Centrum, umożliwiło uniknięcia wymiany kontenerów na okres obowiązywania okresu przejściowego, gdyż wymiana kontenerów i pojemników wiązałaby się w tym krótkim okresie czasu z ogromnym przedsięwzięciem logistycznym oraz dodatkowymi kosztami. Utrzymanie ciągłości realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych, segregowanych i innych miało przede wszystkim szczególne znaczenie ze względów sanitarno – epidemiologicznych. Biorąc pod uwagę fakt zakwaterowania słuchaczy w pełnej obsadzie, niemożliwe było bowiem wstrzymanie wytwarzania odpadów do czasu wyłonienia nowego wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/21/ZT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia był odbiór odpadów komunalnych, segregowanych i innych z terenu CSP w Legionowie: z zamykanych kontenerów na odpady zmieszane o pojemności 7 m3, z zamykanych kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów – tworzywa sztuczne, papier i szkło typu „Bóbr” o pojemności 1.100 l oraz pojemników typu „Dzwon” (z odsuwaną/podnoszoną klapą) o pojemności 1,5 m3.
2. Prognozowana ilość wywozu kontenerów na odpady komunalne zmieszane
o pojemności 7 m3 – 16 sztuk, kontenerów typu „Bóbr” o pojemności 1.100 l
do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, papieru i szkła – 16 sztuk, pojemników typu „Dzwon” o pojemności 1,5 m3 – 12 sztuk.
3. Zleceniodawca będzie zgłaszał Wykonawcy potrzebę odbioru odpadów komunalnych ze wskazanego kontenera w formie pisemnej przesłanej faksem lub przez e-mail.
4. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia w godzinach 6:00 – 14:00, a w szczególnych przypadkach do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
5. Każdorazowo odbiór odpadów potwierdzać będzie pracownik CSP na protokole odbioru wykonania usługi.
6. Wszystkie kontenery podstawiane, wymieniane i opróżniane są na własny koszt – podstawiającego.
7. Bezwzględnie wymagane jest aby wszystkie kontenery i pojemniki były czyste i sprawne technicznie.
8. Bezwzględnie wymagane jest aby wszystkie kontenery 7 m3 były oznakowane logo firmy Wykonawcy, a kontenery do zbiórki odpadów segregowanych typu „Bóbr” i „Dzwon” oznakowane dodatkowo (opisane) rodzajem odpadu dla jakiego
są przeznaczone, w tym również kolorami: tworzywa sztuczne – żółty, szkło – zielony, papier – niebieski; przy czym kolory pojemników do zbiórki odpadów segregowanych wraz z podziałem na rodzaje zbieranych odpadów, szczegółowo określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Legionowo.
9. Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym transportem.
10. W przypadku składowania odpadów na wysypisku Wykonawca usługę tę będzie opłacać z własnych środków finansowych.
11. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zmiany proporcji ilości kontenerów na odpady komunalne zmieszane do ilości kontenerów na odpady segregowanie i inne, w granicach wartości brutto zamówienia określonej w umowie oraz zakresu segregacji zgłoszonej w umowie.
12. Wykonawca wykona określoną usługę z należytą starannością i zgodnie
z obowiązującymi przepisami, w tym sanitarno – porządkowymi oraz ustaleniami umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do zaproszenia.
14. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
15. Wraz z zaproszeniem do negocjacji Zamawiający przekazał:
1) Formularz oferty, którego wzór stanowił załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) Formularz cenowy, którego wzór stanowił załącznik nr 2 do zaproszenia;
3) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegał wykluczenia oraz spełniał warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowił załącznik nr 3 do zaproszenia;
4) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzana i transportu odpadów wg. załącznika nr 4;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15724,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Marek Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531-000-09-42
7.3.3) Ulica: Nasielska 26
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, MAREK WŁODARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, MAREK WŁODARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15724,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu znajdującego się w budynku nr 42 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenia usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych i innych z terenu Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
- Zagospodarowanie działki na cele rekreacyjne przy ul. Wysockiego w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- "Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2024 r. dla 25. WOG z podziałem na 2 zadania"
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.