eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji oraz dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu "Senior+"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji oraz dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 230 53 55

1.5.8.) Numer faksu: +48 230 53 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji oraz dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b00536e-38ac-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000550/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 „Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji oraz dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zamówienia z wolnej ręki było poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji RBRiGK..271.2.20.2021 opublikowanym w BZP w dniu 03-09-2021 pod numerem 2021/BZP 00169876/01 oraz zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek i na stronie www.bip.gmina.wloclawek.pl. Postępowanie prowadzono pod nazwą Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie z dostosowaniem pomieszczeń w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025. Postepowanie było podzielone na 3 części.:
1) I część – Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji w ramach programu Senior+;
2) II część – Dostawa i montaż windy zewnętrznej;
3) III część – Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+” w.
W postępowaniu bez przeprowadzenia negocjacji na część I
i część III nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-707a484e-0c7d-11ec-b885-f28f91688073 2.5.) Numer

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 752032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w zakresie zmiany sposobu użytkowania budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie na dostosowanie pomieszczeń na pracownie rehabilitacji w ramach projektu „Senior+” wraz z wykuciem nowych i poszerzenie istniejących otworów drzwiowych dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Przebudowa będzie realizowana na nieruchomości o numerze ewidencyjnym 248/3 w miejscowości Kruszyn w obrębie ewidencyjnym 0012 Kruszyn na terenie Gminy Włocławek. W zakresie zamówienia przewidziano również dostawę wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+ w Kruszynie.
3.2. W ramach przebudowy pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji w ramach programu Senior+ w szczególności należy wykonać:
1) przebudowę schodów zewnętrznych, zamontowanie balustrad z pochwytem stalowym;
2) przygotowanie budynku do zamontowania windy zewnętrznej;
3) wykonanie docieplenia ścian oraz tynków zewnętrznych i wewnętrznych;
4) wykonanie sufitów powieszanych;
5) wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej;
6) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych;
7) wykonanie malowania ścian wewnętrznych i zewnętrznych;
8) wykonanie instalacji sanitarnych, instalacji p.poż. , instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz uporządkowanie terenu.
3.3. W ramach zamówienia dostawy i montażu wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+” w Kruszynie należy dostarczyć sprzęty, meble i sprzęty rehabilitacyjne wyszczególnione w przedmiarze ( z wyłączeniem pozycji dotyczących dostawy i montażu windy zewnętrznej) stanowiącym załącznik nr 3. do niniejszego zaproszenia SWZ oraz podane w formularzu asortymentowo- cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 925000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 925000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Gołębiewski EL-TECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882307749

7.3.4) Miejscowość: Bogucin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 925000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.