eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Roboty budowlane polegające na montażu paneli fotowoltaicznych realizowanych w ramach zadania "Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kasztanowej 18 w Jarocinie poprzez montaż (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na montażu paneli fotowoltaicznych realizowanych w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kasztanowej 18 w Jarocinie poprzez montaż (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 36 80

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 90 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-jarocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Oświetlenie uliczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na montażu paneli fotowoltaicznych realizowanych w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kasztanowej 18 w Jarocinie poprzez montaż (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad1046e-1f8b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193569/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK/ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273676,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy łącznej 49,95 kWp na budynku przy ul. Kasztanowej 18 należącym do Zamawiającego, (zadanie realizowane zgodnie ze Strategią Klastra Energia Jarocin), montaż falownika, montaż wymaganych zabezpieczeń, wpięcie w istniejącą instalację elektryczną obiektu, zabezpieczenie instalacji PV przed uszkodzeniem mechanicznym, uruchomienie instalacji fotowoltaicznej. Remont pokrycia dachowego budynku hali targowej polegający na uszczelnieniu dachu: na istniejącej wewnętrznej rynnie wykonać: demontaż istniejącej izolacji wykonanej z papy, demontaż istniejących spadków, demontaż istniejącego podciśnieniowego systemu odwodnienia, przeciwspadki z płyt spadkowych styropianowych w dwóch kierunkach zgodnie z rysunkiem, nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej gr. 0,6 mm – powłoka organiczna na bazie poliuretanu gr. powłoki min. 40 um, hydroizolację z płynnej membrany z żywicy poliuretanowej, kosz zlewowy przyścienny rura spustowa śr. 150 z blachy stalowej powlekanej gr. 0,6 mm, na częściowej połaci dachu wykonać: hydroizolację na łączeniach istniejących płyt warstwowych PWD – hydroizolacja z płynnej membrany z żywicy poliuretanowej, hydroizolację w miejscach newralgicznych tj. kominki wentylacyjne, klapy dymowe, świetliki dachowe – hydroizolacja z płynnej membrany z żywicy poliuretanowej. Uwaga: Zamawiający zrezygnował z realizacji części zakresu tj. pozycja „c” w opisie technicznym dotycząca wymiany foli na świetliku.

Do przedmiotu zamówienia należy również zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, sporządzenie i przekazanie instrukcji obsługi Zamawiającemu.
Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru dostaw z montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Za modernizację pokrycia dachowego, montaż, instalację i przyłączenie urządzeń fotowoltaicznych poprzez uprawnionego instalatora, który zagwarantuje poprawną realizację projektu, montaż i funkcjonowanie instalacji przy spełnieniu jednocześnie bezpieczeństwa pracy instalacji i współpracy z siecią elektroenergetyczną odpowiada Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń, a także pierwszego rozruchu, tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania. Do obowiązków Wykonawcy należy również zgłoszenie wybudowanej instalacji do właściwego miejscowo organu Państwowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na dostarczoną instalację objętą przedmiotem zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonywał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwacje wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane w projekcie umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji wykorzystującej odnawialne źródła energii. Koszty dojazdu obciążają Wykonawcę.
2. Zamawiający dołączył do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 11 do SWZ), który jest elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, informacyjny.
3. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzające możliwość zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.
7. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.

8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany (Załącznik nr 9 do SWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SWZ).
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 Pokrycie dachów panelami ogniw słonecznych
39715220-5 Elektryczne oporowe urządzenia grzewcze
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
09331000-8 Baterie słoneczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331000-8 - Baterie słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

39715220-5 - Elektryczne oporowe urządzenia grzewcze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279999,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279999,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279999,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAU - TECHNIK Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822631167

7.3.3) Ulica: ul. Wagrowska 2,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-371

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279999,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 10.04.2022 r., z tym że:
a) wykonanie części przedmiotu umowy, w szczególności polegającej na dostawie części składających się na instalację fotowoltaiczną i wykonaniu prac montażowych w zakresie konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, o wartości nie większej niż kwota finansowania uzyskanego z WFOŚiGW w roku 2021, zostanie zrealizowane w terminie do dnia 10.12.2021 r. – kwota, o której mowa w niniejszym punkcie nie obejmuje kosztu modernizacji poszycia dachowego, którą Wykonawca zobowiązany jest wykonać przed rozpoczęciem montażu instalacji fotowoltaicznej i dokonaniem innych czynności, o których mowa w niniejszym punkcie,
b) pozostały zakres przedmiotu umowy, tj. w szczególności, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do 10.04.2022 r.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.