eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów › "Termomodernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Brzeźno będącego siedzibą szkoły podstawowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Brzeźno będącego siedzibą szkoły podstawowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2

1.5.2.) Miejscowość: Krzymów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzymow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Brzeźno będącego siedzibą szkoły podstawowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66c424c-d5ce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024839/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Brzeźno będącego siedzibą szkoły podstawowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3695000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.:
„Termomodernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Brzeźno będącego siedzibą szkoły podstawowej”.
Dla przedmiotowego zadania został opracowany Program funkcjonalno-użytkowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454) obejmuje swym zakresem działania mające na celu redukcję zapotrzebowania na energię oraz częściowy remont budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnie, zlokalizowany przy ul. Kwiatowej 20 w Krzymowie. W szczególności obejmuje prace, które realizowane będą w formule zaprojektuj i wybuduj, związane z:
• termomodernizacją przegród budowlanych: ścian zewnętrznych, ścian zewnętrznych przy gruncie i dachu,
• termomodernizacją stolarki otworowej: okien i drzwi zewnętrznych,
• kompleksową modernizacją systemu grzewczego i przygotowania ciepłej wody użytkowej,
• częściową wymianą konstrukcji dachowej, dachu i odtworzeniem kominów,
• gipsowaniem i malowaniem wnętrza obiektu,
• wymianą oświetlenia wewnętrznego w budynku wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej,
• wykonaniu instalacji fotowoltaicznej generującej energię elektryczną na potrzeby własne obiektu.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót budowlanych dla następującego
zakresu prac:
• termomodernizacja ścian zewnętrznych przy gruncie prowadzona z użyciem płyt wykonanych z polistyrenu
ekstrudowanego XPS grubości 5 cm wraz z tynkowaniem i malowaniem, przy czym prace prowadzone będą od wewnątrz
przegrody wraz z impregnacją przeciwwilgociową murów (odwierty z zastosowaniem komponentów aerożelowych),
• termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku prowadzona z użyciem płyt mineralnych płyt izolacyjnych typu multipor o
współczynniku lambda równym 0,042 W/m×K o zmiennej grubości (18-20 cm) wraz z tynkowaniem i malowaniem, przy
czym prace prowadzone będą od wewnątrz przegrody,
• kompleksowy remont dachu nad budynkiem, obejmujący częściową wymianę konstrukcji dachowej i odtworzenie dachu z wykorzystaniem dachówki ceramicznej i ocieplenia z wełny mineralnej o współczynniku lambda równym 0,032 (W/m×K) o
grubości 20 cm, wraz z wykończeniem od wewnątrz poprzez obłożenie płytami gipsowo-kartonowymi, gipsowaniem i
malowaniem,
• wymiana stolarki okiennej na nową, o współczynniku przenikania ciepła nie większym, niż 0,90 W/(m2×K) wraz obróbką
otworów okiennych i wymianą parapetów wewnętrznych,
• wymiana stolarki drzwiowej na nową, o współczynniku przenikania ciepła nie większym, niż 1,30 W/(m2×K) wraz obróbką
otworów drzwiowych,
• modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, obejmująca swym zakresem demontaż i utylizację obecnie
stosowanego źródła ciepła i zasobnika, zakup i montaż nowego źródła ciepła, zakup i montaż zasobnika, wymianę
przewodów rozprowadzających w kotłowni wraz z ich izolacją, chemiczne czyszczenie istniejącej instalacji przesyłowej,
• modernizacja systemu grzewczego, obejmująca swym zakresem demontaż i utylizację obecnie stosowanego źródła ciepła, zakup i montaż nowego źródła wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem,
aparaturą, sterowaniem i automatyką pracy, wymianę przewodów grzewczych w kotłowni wraz z ich izolacją, demontaż i
utylizację obecnie stosowanych grzejników, zakup i montaż nowych grzejników z zaworami termostatycznymi (głowica
termostatyczna z czujnikiem gazowym) i odcinającymi, automatycznymi zaworami odpowietrzającymi i złączkami do rur oraz chemiczne czyszczenie istniejącej instalacji przesyłowej,
• wymiana oświetlenia wewnątrz budynku na nowe, typu LED, wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej
wykorzystywanej na potrzeby oświetlenia,
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 17 kWp, która generować będzie energię elektryczną wyłącznie na potrzeby
własne budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4544850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4584825 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4544850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUILDING SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302334523

7.3.3) Ulica: OŚ. ŻEROMSKIEGO 21

7.3.4) Miejscowość: OSIEK MAŁY

7.3.5) Kod pocztowy: 62-613

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4544850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.