Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229895/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie gminy Wielgomłyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielgomłyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielgomłyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-525
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7871087
1.5.8.) Numer faksu: 44 7871082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wielgomlyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie gminy Wielgomłyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64e3473d-da1c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dróg na terenie gminy Wielgomłyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DrPGR-01/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 679292,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja dróg na terenie gminy Wielgomłyny obejmująca:
a) Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Stodolna w miejscowości Krzętów,
b) Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w miejscowości Krzętów.
Zakres przedmiotu zamówienia dla Przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Stodolnej w miejscowości Krzętów, obejmuje wykonanie:
nowej nawierzchni jezdni w formie nakładki asfaltowej,
nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniach,
poboczy obustronnych z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm.
Kategoria funkcjonalna drogi (wewnętrzna)
Klasa techniczna drogi D (dojazdowa)
Długość odcinka drogi (odc. nr 1) 299,26 m.b.
Długość odcinka drogi (odc. nr 2) 384,93 m.b.
Długość odcinka drogi łącznie 684,19 m.b.
Szerokość jezdni zmienna 3,0 m, 3,5 m, 4,0 m
Szerokość poboczy 0,50 m
Szerokość poszerzenia jezdni zmienna (zgodnie z PZT)
Układ warstw konstrukcyjnych projektowanych nawierzchni przyjęto na podstawie obowiązujących norm oraz katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych, dla przyjętej kategorii obciążenia ruchem KR1.
Konstrukcja projektowanych poboczy:
warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm (wg PN-EN 13242) – 15 cm
Konstrukcja projektowanej jezdni na poszerzeniu:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 3 cm,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) – 4 cm,
warstwa górna podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm (wg PN-EN 13242) – 9 cm,
warstwa dolna podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63,0 mm (wg PN-EN 13242) – 16 cm,
warstwa ulepszonego podłoża z gruntów niespoistych (piaski, pospółka) CBR≥20% (wg wg PN-EN 13242) – 30 cm.
Konstrukcja projektowanej nakładki asfaltowej:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 3 cm,
warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) – 100 kg/m2,
istniejąca nawierzchnia jezdni.
Przed wykonaniem warstwy wiążącej i ścieralnej, należy oczyścić podłoże i skropić kationową emulsją asfaltową C60B3ZM zgodnie z normą PN-EN 13808:2013-10. Do wykonania spoin technologicznych i roboczych należy wykorzystać asfaltową zalewę drogową na gorąco. Wszystkie mieszanki mineralno – asfaltowe należy wyprodukować bez zawartości destruktu asfaltowego.
Pobocza wykonać z warstwy mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm zgodnie z normą PN-EN 13242, o grubości warstwy 0,15 m.
Wymagany minimalny wtórny moduł odkształcenia na górnej warstwie podbudowy mierzony płytą 300 mm, powinien wynosić E2 = 130 MPa. Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą PN-S-06102:1997.
Zakres przedmiotu zamówienia dla Przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśnej w miejscowości Krzętów, obejmuje wykonanie:
nowej nawierzchni jezdni asfaltowej wraz z podbudową,
poboczy obustronnych z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm.
Kategoria funkcjonalna drogi (wewnętrzna)
Klasa techniczna drogi D (dojazdowa)
Długość odcinka drogi 315,00 m.b.
Szerokość jezdni 4,0 m
Szerokość poboczy 0,50 m
Układ warstw konstrukcyjnych projektowanych nawierzchni przyjęto na podstawie obowiązujących norm oraz katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych, dla przyjętej kategorii obciążenia ruchem KR1.
Konstrukcja projektowanych poboczy:
warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm (wg PN-EN 13242) – 15 cm
Konstrukcja projektowanej jezdni km od 0+000,00 do km 0+051,60:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 3 cm,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) – 4 cm,
warstwa górna podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm (wg PN-EN 13242) – 9 cm,
warstwa dolna podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63,0 mm (wg PN-EN 13242) – 16 cm,
warstwa ulepszonego podłoża z gruntów niespoistych (piaski, pospółka) CBR≥20% (wg PN-EN 13242) – 30 cm.
Konstrukcja projektowanej jezdni km od 0+051,60 do km 0+315,00:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 3 cm,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) – 4 cm,
warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm (wg PN-EN 13242) – 17 cm,
istn. podbudowa jezdni Is≥1.0.
Przed wykonaniem warstwy wiążącej i ścieralnej, należy oczyścić podłoże i skropić kationową emulsją asfaltową C60B3ZM zgodnie z normą PN-EN 13808:2013-10. Do wykonania spoin technologicznych i roboczych należy wykorzystać asfaltową zalewę drogową na gorąco. Wszystkie mieszanki mineralno – asfaltowe należy wyprodukować bez zawartości destruktu asfaltowego.
Pobocza wykonać z warstwy mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm zgodnie z normą PN-EN 13242, o grubości warstwy 0,15 m.
Wymagany minimalny wtórny moduł odkształcenia na górnej warstwie podbudowy mierzony płytą 300 mm, powinien wynosić E2 = 130 MPa. Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą PN-S-06102:1997.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588964,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779012,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588964,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOST Spółka Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. łaska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721000583
7.3.4) Miejscowość: Lipie
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588964,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELGOMŁYNY
więcej: przetargi WIELGOMŁYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.