eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › "Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc656cce-d60a-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071333/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Głogów Małopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Działając na podstawie art. 305 pkt. 1 uPzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 11 uPzp zamówienie w trybie z wolnej ręki (In house) udzielane jest przez zamawiającego będącego jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych osobie prawnej - EkoGłog spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w stosunku do której łącznie spełnione są następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. W stosunku do spółki EkoGłog Sp. z o.o. sprawowanie kontroli wynika z posiadania 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki i 100% głosów na zgromadzeniach wspólników spółki oraz z prawa do obsadzania wszystkich stanowisk w organach spółki;
b) ponad 90% działalności EkoGłog Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Głogów Małopolski;
c) EkoGłog Sp. z o.o. nie ma udziału kapitału prywatnego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 830819,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Postanowienia ogólne
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dalej: „PSZOK)
2. Usługa prowadzenia PSZOK obejmuje:
1) Prowadzenie PSZOK znajdującego się w miejscowości Głogów Małopolski ul. Złota 117, 36-060 Głogów Małopolski,
2) Zbieranie na terenie PSZOK następujących frakcji odpadów komunalnych:
a) papier i tektura,
b) tekstylia i odzież,
c) szkło,
d) tworzywo sztuczne,
e) metal (puszek, złomu),
f) opakowania wielomateriałowe (kartony po napojach),
g) bioodpady
h) popiół
i) odpady niebezpieczne
j) przeterminowane leki i chemikalia,
k) zużyte baterie i akumulatory,
l) kompletny zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
m) odpady wielkogabarytowe (meble),
n) zużyte opony,
o) odpady budowlane i rozbiórkowe,
3) obsługę punktu drugiego życia poprzez przygotowanie wybranych frakcji odpadów do ich ponownego użycia.
4) odbiór zużytych leków i opakowań po lekach z wyznaczonych punktów aptecznych,
5) odbiór baterii zbieranych na terenie wyznaczonych placówek oświatowych.
3. Zamawiający szacuje, iż liczba odpadów, które trafią do PSZOK w trakcie realizacji zamówienia wyniesie ok. 1200 Mg.
4. Dodatkowe informacje umożliwiające Wykonawcy oszacowanie ilości odpadów powstających w trakcie realizacji zamówienia:
1) Liczba mieszkańców Gminy na dzień 31.12.2023 r. wynosi: 18899.

II. Obowiązki Wykonawcy

1. W zakresie prowadzenia PSZOK na terenie gminy Głogów Małopolski:
1) Wykonywanie przedmiotu zamówienia powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.) i wszystkimi obowiązującymi aktami wykonawczymi do ww. ustaw.
2) Zapewnienie spełniania przez nieruchomość wymagań wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
3) Przyjmowanie do PSZOK odpadów wymienionych w Rozdziale I ust. 1 pkt 2 SOPZ
4) Zapewnienie czasu działania PSZOK w czasie nie krótszym niż określony w formularzu ofertowym, przy czym PSZOK musi być otwarty minimum 3 godz. dziennie.
5) Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK; selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia elektronicznej ewidencji przyjmowanych odpadów za pomoc dedykowanego portalu dostarczonego przez Zamawiającego.

2. W zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem.
1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań, o jakich mowa w art. 9 na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
2) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wraz z fakturą, miesięcznych raportów w formie elektronicznej (.pdf) za pośrednictwem dedykowanego serwera FTP, zawierających informacje o:
a) ilości zebranych na terenie PSZOK odpadów komunalnych (w tonach [Mg]) z podziałem na poszczególne frakcje
b) wzór formularza raportu stanowi załącznik nr 1 do SOPZ. Dopuszcza się przekazywanie raportów w innej formie. Zastosowanie innej formy przekazania ww. danych wymaga zgody Zamawiającego.

3. Inne obowiązki Wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy:
1) Wykonanie przedmiotu umowy w sposób profesjonalny, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Głogów Małopolski do niezbędnego minimum.
2) Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie.
3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
4) Niezwłoczne okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów i informacji potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, jednak nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania zapytania.
5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe z winy Wykonawcy podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy,
6) Przekazywania niezwłocznie informacji dotyczących realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania zapytania,
7) Wyznaczenie Koordynatora, z którym Zamawiający będzie mógł się kontaktować bezpośrednio w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy. Koordynator odpowiadał będzie za nadzorowanie ze strony Wykonawcy wykonywania przedmiotu umowy.
8) Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00 – 15.00 w dni robocze celem przyjmowania zgłoszeń i interwencji od Zamawiającego.
9) Wymagane godziny otwarcia punktu PSZOK
a) od wtorku do piątku w godzinach od 15 do min. 18
b) w sobotę od 9 do min. 15

III. Informacja dotycząca tytułu prawnego do nieruchomości:
Zgodnie z art. 41b ust 2. ustawy o odpadach, ustanowienie użytkowania nieruchomości, na której będą zbierane lub przetwarzane odpady, wymaga złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego również przez użytkownika. W oświadczeniu wskazuje się masę i rodzaje odpadów, które mogą być zbierane lub przetwarzane w okresie roku na nieruchomości będącej przedmiotem użytkowania. W związku z tym po podpisaniu umowy w zakresie przedmiotowego postępowania, zostanie zawarta umowa w formie aktu notarialnego na użytkowanie PSZOK-u.
IV. termin realizacji zamówienia : od. 01.04.2024 r. do 31.12.2026 (33 miesiące)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoGłog Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170361395

7.3.3) Ulica: EkoGłog Sp. z o.o.

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.