eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwilcz › BUDOWA DROGI- ULICA RÓŻANA W KWILCZU



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI- ULICA RÓŻANA W KWILCZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 613068200

1.5.8.) Numer faksu: 613068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: INWESTYCJE@KWILCZ.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI- ULICA RÓŻANA W KWILCZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8749ac89-f913-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023747/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 BUDOWA UL.RÓŻANEJ W KWILCZU - II ETAP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna dla zamówienia z wolnej ręki dla spółki komunalnej -art. 214 ust. 1 pkt 11Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 zpóźn.zm.). Zamawiający musi wykazać istnienie wszystkich przesłanek w nim wymienionych:AD.1.Zamawiający posiada 100% udziałów w ZOMS Sp. z o.o. Funkcję Zgromadzenia Wspólników posiada organ wykonawczy Gminy Kwilcz- Wójt Gminy Kwilcz. Jako jedyny wspólnik- Wójt Gminy Kwilcz ma prawo do powoływania i odwoływania członków Rady Nadzorczej. Dominujący wpływ w jednoosobowej spółce gminy oznacza w zasadzie zdolność do samodzielnej kontroli i swobody decyzji we wszystkich kluczowych sprawach spółki; AD.2.Z uwagi na okoliczność, że ZOMS Sp. z o.o. dopiero podjęła działalność, na zasadzie art. 214 ust.6 procent działalności o jakim stanowi art. 214 ust. 1 pkt 11 lit.b p.z.p. ustalony został się za pomocą wiarygodnych prognoz handlowych I WYNOSI powyżej 90%. AD.3.wyłącznym udziałowcem spółki jest gmina.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211240,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zamówienia: wykonanie nawierzchni drogi z kostki typu „ Domino” , na długości ok. 0,195 km, na działkach o numerach ewidencyjnych 159/5 159/74 w obrębie Kwilcz.
Roboty budowlane przewidziane do wykonania w ramach powyższej inwestycji zostaną zrealizowane w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej wraz z włączeniem do drogi – ulica Różana. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić prace prowadzone w części drogi – ulica Różana z jej zarządca oraz zdobyć wszelkie uzgodnienia. Wykonawca zobowiązany jest, na czas prowadzenia robót, do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu, która powinien uzgodnić z zarządcą drogi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.,
2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,
3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg,
4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu,
6) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
7) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
9) projekt i wykonanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego – jeżeli wymaga tego zarządca.
3. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:
- ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,
- nadzoru nad bhp,
- ustalania i utrzymywania porządku,
- odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,
- dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia .
5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja:
• Przekroje i rysunki,

• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199508,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199508,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199508,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870008259

7.3.3) Ulica: Gumna 16

7.3.4) Miejscowość: Kwilcz

7.3.5) Kod pocztowy: 64-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199508,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.