eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 28 w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 28 w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 14 w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386923375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. M. Strzody 4

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp14.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp14gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsp14.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13285

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 28 w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d6e2b7-d549-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055630/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 28 w Gliwicach - etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP14.21.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących – pierwsza część robót obejmująca:
- modernizację instalacji elektrycznych kondygnacji 2 piętra, w tym tablica piętrowa, wewnętrzna linia zasilająca (WLZ) do istniejącej rozdzielni głównej
- modernizację instalacji słaboprądowych kondygnacji 2 piętra
- niezbędne roboty instalacyjne i towarzyszące, aby instalacja słabych prądów piętra 2 funkcjonowała niezależnie od jakiegokolwiek innego etapu robót. Uwaga: Wymagane jest wykonanie szafy GPD i centrali SSWiN z pełnym docelowym wyposażeniem oraz wykonanie oprzewodowania. Uwaga: szafę GPD, centralę SSWiN należy wykonać w pokoju administracji na parterze. Ostateczną lokalizację w tym pomieszczeniu wymienionych urządzeń Wykonawca winien ustalić na roboczo z Zamawiającym
- roboty budowlane towarzyszące dla 2 piętra
- roboty budowlane towarzyszące pozostałe
- wykonanie tras kablowych instalacji silnoprądowych i słaboprądowych (rozprowadzenie magistralne w poziomie i w pionie-szachty) z użyciem korytek kablowych stalowych obudowanych płytami gipsowo-kartonowymi (GK) zamiast, jak to przewiduje projekt, prowadzenia tych tras w bruzdach

UWAGA:
Zamawiający wprowadza następujące zmiany do w dokumentacji projektowej opracowanej w 2020 r. (załącznik nr 14.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ))

a) rys. E-05-rzut basenu i sali gimnastycznej - instalacje elektryczne – brak gniazdek dla 7 suszarek do włosów (korytarz na wprost pomieszczeń technicznych centrali wentylacyjnej) - poprawiono dokumentację projektową zgodnie z aktualizacją dokumentacji z 2022 r.- załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

b) lokalizacja: ZPP (zestaw złączowo-pomiarowy), RGPOŻ – kolizja lokalizacji ze względu na okno piwniczne - poprawiono dokumentację projektową zgodnie z aktualizacją dokumentacji z 2022 r.- załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

c) lokalizacja GPD: w pokoju nauczycielskim w miejscu projektowanej szafy GPD jest umywalka – brak możliwości wykonania w tym miejscu szafy GPD – zmiana lokalizacji do pokoju nauczycieli WF na parterze (w projekcie, na rysunku pokój administracji) - poprawiono dokumentację projektową zgodnie z aktualizacją dokumentacji z 2022 r.- załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Ostateczną lokalizację w tym pomieszczeniu szafy GDP Wykonawca winien ustalić na roboczo z Zamawiającym.

d) lokalizacja centrali SSWiN w archiwum – w związku ze zmianą lokalizacji szafy GDP (vide punkt c) powyżej) Zamawiający dokonuje przeniesienia centrali SSWiN do pokoju nauczycieli WF na parterze (w projekcie, na rysunku pokój administracji). Ta zamiana nie została pokazana w dokumentacji projektowej (aktualizacja dokumentacji z 2022 r.) - załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Ostateczną lokalizację w tym pomieszczeniu centrali SSWiN Wykonawca winien ustalić na roboczo z Zamawiającym.

e) na korytarzu szkolnym są kratki wentylacyjne – przy kuciu bruzd dla przewodów i wewnętrznych linii zasilających (WLZ) może nastąpić uszkodzenie kominów – wniosek: konieczne zastosowanie korytek stalowych dla instalacji silnoprądowych, instalacji słaboprądowych, wewnętrznych linii zasilających (WLZ) wraz z wykonaniem obudowy gipsowo-kartonowej (GK) i malowaniem tych obudów. Korytka i obudowy gipsowo-kartonowe (GK) montowane przy ścianie korytarza przyległej do sal lekcyjnych. Szacht dla instalacji silnoprądowych, instalacji słaboprądowych, wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w takim miejscu, aby nie kolidował z szafkami stalowymi dla uczniów. Wykonanie przejść p-poz dla korytek, przewodów. Wobec powyższego zamawiający wprowadza następującą zmianę: zastosowanie korytek stalowych dla instalacji silnoprądowych, instalacji słaboprądowych, wewnętrznych linii zasilających (WLZ) wraz z wykonaniem obudowy gipsowo-kartonowej (GK) i malowaniem tych obudów. Korytka i obudowy gipsowo-kartonowe (GK) montowane przy ścianie korytarza przyległej do sal lekcyjnych. Szacht dla instalacji silnoprądowych, instalacji słaboprądowych, wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w takim miejscu, aby nie kolidował z szafkami stalowymi dla uczniów. Wykonanie przejść p-poz dla korytek, przewodów. Rezygnacja z części wykonania i zaprawienia bruzd w związku z zastosowaniem korytek kablowych. Korytka kablowe stalowe winny być tak dobrane, aby pomieścić projektowane oprzewodowanie oraz zapewnić rezerwę na ewentualną rozbudowę instalacji. Instalacje silnoprądowe i słaboprądowe winny być układane w oddzielnych korytkach z zachowaniem co najmniej 10 cm odstępu między korytkami z tymi instalacjami. Ta zamiana nie została pokazana w dokumentacji projektowej (aktualizacja dokumentacji z 2022 r.) - załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Ostateczną lokalizację (trasy korytek i zabudów) Wykonawca winien ustalić na roboczo z Zamawiającym.

2. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: ciąg dalszy według Rozdziału 3 SWZ

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa - opracowanie 2020 r. - załącznik nr 14.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa - aktualizacja - opracowanie 2022 r. - załącznik nr 14.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

4. Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
5. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.

6. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej wykonawca winien między innymi zapoznać się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych zamówieniem. W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 20.05.2022 r. oraz 27.05.2022 r. o godz. 10.00. Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 10 do SWZ. W przypadku braku przeprowadzenia wizji Zamawiający odrzuci ofertę.

7. Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 18.00.
d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga uprzedniej zgody zamawiającego i możliwa od godziny 6.00 do godziny 14.00.
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. W okresie egzaminów zamawiający zakazuje wykonawstwa wszelkich głośnych prac.
g) prace związane z wykonawstwem robót winny być tak prowadzone, aby zawsze był możliwy wjazd na teren szkoły dla pracowników szkoły i osób trzecich

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 684982,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684982,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 684982,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272737261

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 77

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684982,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-11 do 2022-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.