Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00245720/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kanalizacji deszczowej w ul. Wołodyjowskiego na odc. od Al. Wilanowskiej do ul. Kmicica w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/113148/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kanalizacji deszczowej w ul. Wołodyjowskiego na odc. od Al. Wilanowskiej do ul. Kmicica w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2836fcc5-f559-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515833/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.56 Remont kanalizacji deszczowej w ul. Wołodyjowskiego na odc. Od Al. Wilanowskiej do ul. Kmicica w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.56.2023.MKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147471,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe mające na celu poprawę złego stanu technicznego kanalizacji deszczowej w ul. Wołodyjowskiego w Warszawie obejmującego odcinek pomiędzy Al. Wilanowską a ul. Kmicica (od studni S3 do studni S4, od studni S7 do studni S8 i od studni S8 do studni S9 i studnia S0).
Remont obejmował będzie następujące roboty:
- remont kanału DN 300 mm SN2 metodą bezwykopową tzw. metoda "rękawa" - L = 188,8 m
- czyszczenie kanału metodą hydrodynamiczna
- inspekcja TV przed wykonawcza
- montaż rękawa
- inspekcja TV powykonawcza
- remont studni DN 1200 mm 6 szt.
- czyszczenie studni metodą hydrodynamiczną
- wypełnienie uszkodzeń studni
- wymiana stopni uszkodzonych złazowych
- wykonanie kinety i wyprofilowanie
- remont studni metodą chemii budowlanej i cementu szybkowiążącego
- remont połączeń przykanalików
- montaż kształtek "kapeluszowych" - 18 szt.
Ogólne prace składające się na przedmiot zamówienia:
1) remont kanalizacji deszczowej,
2) opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonania przedmiotu zamówienia, jak i przywrócenie obecnie obowiązującej stałej organizacji ruchu leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206931,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129
7.3.4) Miejscowość: Nieznanowice, Gdów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- "Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Lipnica"
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wilkowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.