eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Modernizacja chodników: Część nr 1: Modernizacja chodnika przy ul. Kotarbińskiego 1 - 10 wzdłuż garaży Część nr 2: Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia przy ul. Władysława IV w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników:
Część nr 1: Modernizacja chodnika przy ul. Kotarbińskiego 1 – 10 wzdłuż garaży
Część nr 2: Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia przy ul. Władysława IV w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1224431f-e8be-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników:
Część nr 1: Modernizacja chodnika przy ul. Kotarbińskiego 1 – 10 wzdłuż garaży
Część nr 2: Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia przy ul. Władysława IV w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1224431f-e8be-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019517/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja chodników II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.18.2023.DSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356301,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 1: Modernizacja chodnika przy ul. Kotarbińskiego 1-10 wzdłuż garaży.
Celem robót budowlanych jest przebudowa chodnika zgodnie z załącznikiem graficznym.
Modernizacja chodnika przy ul. Kotarbińskiego 1-10 wzdłuż garaży przewiduje realizację następujących elementów:
- roboty pomiarowe,
- rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
- podbudowę z kruszywa,
- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15,
- ustawienie krawężników 15x22x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15,
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10,
- odmalowanie miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej farba koloru niebieskiego wraz z oznakowaniem poziomym,
- wybudowanie nowego chodnika przy miejscu postojowym dla osoby niepełnosprawnej i łączącego z chodnikiem po drugiej stronie wjazdu do garaży,
- demontaż części balustrady przy nowo wybudowanym chodniku.
Zakładana konstrukcja nawierzchni chodnika:
- kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, koloru szarego
- podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm
- kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 o uziarnieniu ciągłym stabilizowane mechanicznie gr. 15cm warstwa odsączająca podłoże gruntowe z kruszywa o CRB≥25% gr. 10 cm
Zadanie realizowane w ramach zadania rady Osiedla Kotarbińskiego i Modernizacji chodników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 69259,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia przy ul. Władysława IV w Koszalinie
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia przy ul. Władysława IV w Koszalinie.” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przed Drogową Pracownię Projektową Krzysztof Orzechowski, ul. Sasanek 6, 75-810 Koszalin „Remont chodnika wraz z przebudową oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego zagospodarowanie działki nr 609/19 obr. 0015 przy ul. Władysława IV w Koszalinie.”, który obejmuje:
- roboty rozbiórkowe oświetlenia oraz nawierzchni chodników i schodów wraz z konstrukcją,
- wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z konstrukcją,
- wykonanie schodów terenowych,
- wycinkę 7 szt. topoli kanadyjskich,
- wykonanie nowego oświetlenia.
Zadanie realizowane w ramach zadania Rady Osiedla Tysiąclecia i Modernizacji chodników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 287041,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57284,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62088,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57284,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Roboty Drogowe Adam Drewkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320823047

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57284,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254201,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254201,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H FUKS Kryustian Mendziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320731463

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254201,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.