Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388413/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00394375/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00403923/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00409544/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg. 2 części (podstawowe i specjalistyczne środki czystości)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg. 2 części (podstawowe i specjalistyczne środki czystości)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d657fe3a-4e13-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00322619/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: dostawa podstawowych i specjalistycznych środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.134.2023.JZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298924,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, zwanych dalej „środkami”, na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według części:cześć I – Sukcesywna dostawa zwykłych środków czystości,
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39830000-9 - środki czystości.
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć realizację zamówień częściowych w różnych ilościach na podstawie zamówień indywidualnych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (tzw. sklep UG), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego (Przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
dla części I: załącznik nr 1a do SWZ dla części I – formularz przedmiotowo-cenowy.
5. Zamówienie obejmuje:
1) sukcesywną dostawę środków w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale IV pkt 3 SWZ,
2) wniesienie środków do miejsca dostawy Wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
6. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną, w sposób określony w pkt 3, zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
7. Miejscem dostawy środków będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowane na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia), Borucina, Łączyna i Helu. Szczegóły dotyczące punktów dostaw określa załącznik nr 5 do SWZ – wykaz punktów dostawy.
8. Minimalny gwarantowany okres przydatności środków w dniu dostawy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, nie może być krótszy niż 9 miesięcy przed końcem terminu przydatności określonego przez producenta.
9. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji środków, wskazane w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości materiałów wskazanych w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych pozycji środków wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy, wymagającej sporządzenia aneksu.
11. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SWZ odpowiednio dla części (I-II), zostały wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, gwarantujących, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia normy nie gorsze od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, Zamawiający uzna za równoważne takie normy, które będą sporządzone przez niezależny podmiot, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w SWZ normach.
12. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie (Załączniki nr 1 do SWZ - formularz ofertowy), jakie normy zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich opis
i parametry. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 199757,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, zwanych dalej „środkami”, na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według części:część II - Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39830000-9 - środki czystości.
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć realizację zamówień częściowych w różnych ilościach na podstawie zamówień indywidualnych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (tzw. sklep UG), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego (Przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
dla części II: załącznik nr 1a do SWZ dla części II– formularz przedmiotowo-cenowy.
5. Zamówienie obejmuje:
1) sukcesywną dostawę środków w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale IV pkt 3 SWZ,
2) wniesienie środków do miejsca dostawy Wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
6. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną, w sposób określony w pkt 3, zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
7. Miejscem dostawy środków będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowane na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia), Borucina, Łączyna i Helu. Szczegóły dotyczące punktów dostaw określa załącznik nr 5 do SWZ – wykaz punktów dostawy.
8. Minimalny gwarantowany okres przydatności środków w dniu dostawy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, nie może być krótszy niż 9 miesięcy przed końcem terminu przydatności określonego przez producenta.
9. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych pozycji środków, wskazane w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości materiałów wskazanych w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych pozycji środków wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy, wymagającej sporządzenia aneksu.
11. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SWZ odpowiednio dla części (I-II), zostały wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, gwarantujących, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia normy nie gorsze od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SWZ odpowiednio dla części I-II, Zamawiający uzna za równoważne takie normy, które będą sporządzone przez niezależny podmiot, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w SWZ normach.
12. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie (Załączniki nr 1 do SWZ - formularz ofertowy), jakie normy zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich opis
i parametry. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 99167,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187579,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187579,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187579,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5830005779
7.3.3) Ulica: ul. Narwicka 23
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PORTAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187579,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.