Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175713/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule “zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa budynku na potrzeby wyposażenia obiektu w windę wraz z dostawą dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 10 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zampub@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule “zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa budynku na potrzeby wyposażenia obiektu w windę wraz z dostawą dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e528f1-1144-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006887/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie w formule “zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa budynku na potrzeby wyposażenia obiektu w windę wraz z dostawą dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnospraw w budynku A-3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytet Przyrodniczy dostępny dla wszystkich, umowa nr POWR.03.05.00-00-A053/19-00, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175713/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 672597,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Wykonanie w formule “zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa budynku na potrzeby wyposażenia obiektu w windę wraz z dostawą dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku A-3, klatka K4, Wydziału Medycyny Weterynaryjnej, ul. C. K. Norwida 31 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień wymaganych przed oddaniem Zamawiającemu do użytkowania.
2. Zamówienie należy wykonać w szczególności na podstawie:
• Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
• Tabeli Zbiorczego Zestawienia Robót
stanowiących załączniki do SWZ oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa i zasadami wiedzy technicznej.
3. Ogólna charakterystyka robót:
1) Celem prac jest zapewnienie dostępu do pomieszczeń na każdej kondygnacji związanych klatką schodową K-4 budynku Medycyny Weterynaryjnej A-3: do sal ćwiczeniowych, toalet i sali audytoryjnej IW zlokalizowanej na trzecim piętrze dla osób niepełnosprawnych przez budowę dźwigu.
2) Budynek Medycyny Weterynaryjnej Jet to budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony, w kształcie litery L, posiada 4 klatki schodowe. Budynek powstał w latach 20-tych XX w. w technologii tradycyjnej – fundamenty betonowe, ściany konstrukcyjne z cegły ceramicznej gr. 27-80cm, stropy ceramiczne zbrojone, konstrukcja schodów żelbetowa, więźba dachowa drewniana w układzie kleszczowo-płatwiowym, dach kryty dachówką ceramiczną podwójnie w koronkę, tynki cementowo-wapienne, stolarka okienna i drzwiowa drewniana i PCV. Budynek posiada uzbrojenie w sieci: energetyczną, wodociągową, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, teletechniczną, ciepłowniczą, gazową, sieci LAN. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków, nie jest wpisany do rejestru zabytków.
3) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie dźwigu 8 osobowego 4-przystankowego w budynku A3 klatka K-4 , ul. Norwida 31 we Wrocławiu. Dźwig, w szybie samonośnym, przeszklonym i z przeszkloną kabiną.
4) Zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych ekspertyz i uzyskaniem „Pozwolenia na Budowę”
b) Realizację robót budowlanych:
• Wykonanie robót konstrukcyjnych, instalacyjnych i wykończeniowych w budynku niezbędnych do prawidłowego montażu szybu i dźwigu zgodnie dokumentacją projektową.
• Wykonanie towarzyszących robót budowlano-instalacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku oraz prac naprawczych i odtworzeniowych w klatce schodowej K-4 oraz w piwnicy związanych z montażem dźwigu
• Dostawę i montaż dźwigu wraz z urządzeniami i instalacjami zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej.
• Wykonanie przebudowy schodów zewnętrznych wraz z rampą dla niepełnosprawnych.
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
• Zgłoszenie, odbiór i uzyskanie decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji.
• Zgłoszenie i odbiory przed organami kontrolnymi wynikającymi z Ustawy Prawo Budowlane i decyzji “Pozwolenia na Budowę”.
• Wykonywanie przeglądów i konserwacji w pełnym zakresie wraz z wymianą elementów i materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lift Engineering Wojciech Bigas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231588089
7.3.3) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 12m. 16
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lift Engineering Wojciech Bigas
jakie przetargi wygrała firma
Lift Engineering Wojciech Bigas
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.